شهرخودرو-تراکتور؛

دوئل برای سهمیه آسیایی

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۴:۲۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۳۳۲۴۷
دوئل برای سهمیه آسیایی
هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امشب آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین دیدارها تیم‌های شهرخودرو و تراکتور با هم دیدار می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امشب آغاز می شود و در یکی از حساس ترین دیدارها تیم های شهرخودرو و تراکتور با هم دیدار می کنند. این دیدار در حالی برگزار‌ می شود که نتیجه آن می تواند تاثیر زیادی روی مشخص شدن تیم هایی که سهمیه آسیایی می گیرند بگذارد.

دو تیم برای کسب سهمیه آسیایی نیاز مبرمی به سه امتیاز دارند و می‌ خواهند با یک برد به اصطلاح 6 امتیازی خود را به منطقه سبز سهمیه آسیایی برسانند و جایگاه‌شان را تثبیت کنند.

شهرخودرو که بعد از شروع دوباره لیگ شرایط بسیار خوبی داشت، با شوک ناگهانی تغییر سرمربی روبرو شد. مجتبی سرآسیایی از سمت خود کناره گیری کرد و سهراب بختیاری زاده جانشین او شد. این تغییر تاثیر مثبتی در بازی قبل روی شهرخودرو نداشت و این تیم مقابل پارس جنوبی شکست خورد. حالا باید دید سهراب بختیاری زاده برای پیروزی در این دیدار دشوار و حساس چه تدبیری دارد. شهرخودرو با 42 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

در آنسوی دیگر شاگردان ساکت الهامی هستند که بعد از شروع دوباره لیگ شرایط خوبی نداشتند اما برد مقابل سپاهان به آنها روحیه و انگیزه زیادی داده است. یاران سه کاپیتان تیم ملی امروز هم به هدف کسب 3 امتیاز به مشهد می روند تا در سالی که باز هم در کسب قهرمانی ناکام بودند حداقل سهمیه آسیایی بگیرند.

تراکتور در این دیدار رشید مظاهری را برای اولین بار در لیگ نوزدهم در اختیار ندارد و محمدرضا اخباری جانشین او می شود اما بقیه ستاره های تراکتور می توانند برای تیم شان به میدان بروند. تراکتور در حال حاضر با 44 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

نکته جالب در بازی های تراکتور و شهرخودرو این است که این دو تیم هیچگاه با دو سرمربی مشترک دیدار رفت و برگشت خود را برگزار نکرده اند و در لیگ جاری نیز این اتفاق مجددا تکرار شد. در دیدار رفت یحیی گل محمدی سکان هدایت شهرخودرو را برعهده داشت و ساکت الهامی روی نیمکت تراکتور بود که در یادگار امام، شاگردان ساکت موفق به برتری سه گله شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز