حمید صادقی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تیم‌های لیگ برتری مجاز به خرید دو بازیکن خارجی شدند/ اگر باشگاه موافقت کند برای بازیکن خارجی هم برنامه داریم

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۰۸:۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۳۵۳۴
تیم‌های لیگ برتری مجاز به خرید دو بازیکن خارجی شدند/ اگر باشگاه موافقت کند برای بازیکن خارجی هم برنامه داریم
سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: تیم‌های لیگ برتری مجاز به خرید دو بازیکن خارجی شدند.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید صادقی، سرمربی تیم هندبال مس کرمان، درباره آخرین وضعیت تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر شده بود که از اول مرداد ماه تمرینات تیم را شروع کنیم اما با توجه به شرایطی که پیش آمد و شیوع ویروس کرونا مجددا اوج گرفت فعلا دست نگه داشتیم. اما در صورت کسب مجوز از پنجم و یا نهایتا دهم مرداد اردوها را شروع خواهیم کرد.

او با اشاره به زمان شروع لیگ ادامه داد: فدراسیون پیش از این برنامه مسابقات را اعلام کرد که بر اساس آن رقابت‌های فصل جدید لیگ هندبال از نیمه دوم شهریور آغاز خواهد شد. در همین راستا همه تیم‌ها برای حضور قدرتمند در لیگ کار آماده سازی تیم خود را شروع کردند. ما هم از این قاعده جدا نبودیم ولی فقط با خرید بازیکن و تمدید قراردادها نمی‌توان لیگ جذابی را شاهد بود امیدوارم هر چه سریع‌تر بتوانیم تمرنیات‌مان را شروع کنیم تا از نظر آمادگی بدنی و تمرینات بدنسازی به مشکل برنخوریم.

صادقی افزود: هدف ما برای فصل جدید لیگ دفاع از عنوان قهرمانی‌مان است. برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا هم اعلام آمادگی کردیم بنابراین برای حضور موفق در این رویداد باید در رقابت‌های لیگ بازی کنیم و آمادگی لازم را به دست بیاوریم. خوشبختانه با توجه به آماده‌سازی سایر تیم‌ها احساس می‌کنم امسال لیگ بسیار جذاب‌تر و پویاتری را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان در خصوص جذب بازیکن خارجی توضیح داد: طبق اعلام فدراسیون خرید دو بازیکن خارجی برای همه تیم‌ها به تصویب رسیده است اما متاسفانه همیشه بازیکن‌هایی در ایران حضور پیدا می‌کنند که چندان مطرح و کارآمد نیستند. بنابراین در این شرایط ارز و دلاری که به جامعه حاکم است کار درستی نیست بخواهیم بازیکن خارجی جذب کنیم. اما از آنجایی که سهمیه جام باشگاه‌های آسیا را هم داریم اگر نیاز باشد و باشگاه موافقت کند می‌توانیم از بازیکنان خوب خارجی هم در کنار تیم بهره ببریم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز