ماشین‌سازی تبریز یک- گل‌گهر سیرجان۲

پیروزی باارزش برای گل‌گهر

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۱:۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۰۳۳۶۶۷
پیروزی باارزش برای گل‌گهر
گل‌گهر با پیروزی بر ماشین‌سازی گام بلندی برای فرار از قعر جدول برداشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های ماشین‌سازی و گل‌گهر در یک بازی حساس با قضاوت علی صفایی در استادیم سردار قاسم سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند.

بازی پس از حملات اولیه ماشین‌سازی، یک گل داشت که این گل سهم تیم مهمان بود.

در دقیقه 17 گادوین منشا با عبور از بین بازیکنان ماشین‌سازی پاس در عمق خوبی به میلاد کمندانی داد تا او در موقعیت تک به تک، با ضربه بغل پا گل اول گل‌گهر را بزند.

پس از این گل ماشین‌سازی جلو کشید تا شاید در نتیجه تغییری حاصل کند اما دو، سه موقعیت این تیم از دست رفت تا نیمه اول با همین یک گل به پایان برسد.

در نیمه دوم ماشین‌سازی بر شدت حملات خود افزود تا بازنده زمین را ترک نکند و در دقیقه 62 بالاخره به گل مساوی دست یافت. ارسال پای چپ بابک مرادی از روی کرنر سمت راست زمین به مقابل تیرک اول را شاهین ثاقبی با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا بازی مساوی شود.

با این‌که به نظر می‌رسید بازی با همین نتیجه به پایان برسد بار دیگر این گل‌گهر بود که در دقیقه 88 به گل رسید. ارسال احمدرضا زنده‌روح از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین با اشتباه مدافع ماشین‌سازی به سیدعلیرضا ابراهیمی رسید تا او به خوبی از موقعیت به دست آمده استفاده کند و گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا آبی‌پوشان با کشب یک پیروزی باارزش گام بلندی برای فرار از قعر جدول بردارد.

رضا علیاری (گل‌گهر) و شاهین توکلی (ماشین‌سازی) در این بازی از داور کارت زرد گرفتند.

photo_2020-07-23_21-21-31

ماشین‌سازی تبریز: حامد لک، شاهین توکلی، ادواردو دوسانتوس، محمد مسلمی‌پور، مسیح زاهدی، میلاد نوری، شاهین ثاقبی (84- علیرضا مصطفایی)، محمد خرم‌الحسینی، بابک مرادی، علی آل‌کثیر، محمد قادری (84- فرید بهزادی‌کریمی)

سرمربی: هومن افاضلی

گل‌گهر سیرجان: میلاد فراهانی، سیدعلیرضا ابراهیمی، رضا علیاری، سیداحمد موسوی، یوسف وکیا (67- مهرداد عبدی)، رضا محمودآبادی (89- بهنام برزای)، احمدرضا زنده‌روح، امین پورعلی، میلاد کمندانی (72- مهران گلزاری)، گادوین منشا (6+90- مهرداد بایرامی) و یونس شاکری

سرمربی: مجید جلالی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز