نگاه کارشناس داوری به بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس:

پنالتی درست بود، گل پرسپولیس هم آفساید

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۲:۳۵:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۳۹۳۸
پنالتی درست بود، گل پرسپولیس هم آفساید
جعفری کارشناس داوری، قضاوت سیدرضا مهدوی و همکاران در تیم داوری بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس را کم اشتباه توصیف کرد.

نادر جعفری کارشناس داوری کشورمان در گفت‌وگو با خبرگزاری ورزشی برنا، در خصوص قضاوت تیم داوری دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس گفت: تیم داوری این دیدار قضاوت کم اشتباهی داشت. با توجه به گرمای زیاد و رطوبت بالای حاکم بر شهر مسجدسلیمان می‌توانست کار را سخت کند اما تیم داوری در بازی قضاوت خوبی داشت و تصمیمات صحنه‌های مهم این بازی کاملا درست بود. با توجه به گرمای هوا، داور دوندگی و جابجایی خوبی در زمین داشت و بازیکنان و اعضای تیم هم همکاری خوبی با تیم داوری داشتند. 

جعفری با اشاره به تصمیم درست داور در مورد اعلام کردن گل پرسپولیس گفت: آنچه که ما از صحنه‌های تلویزیونی دیدیم آفساید کاملا درست بود مگر این که صحنه دیگری از این اتفاق را ببینیم که بتوان آفساید را تایید نکرد. در مورد گل دوم پرسپولیس هم باید بگویم کار خوب کمک داور دوم بود که با ادامه بازی تصمیم کاملا درستی گرفت. 

این کارشناس داوری با اعلام این که کارت‌هایی که داور در این بازی به بازیکنان خاطی دو تیم نشان داد، کاملا درست بود در مورد اعلام پنالتی به ضرر پرسپولیس به خاطر خطای هند سیدجلال حسینی تصریح کرد: پنالتی کاملا درست بود. دست سیدجلال باز بود و افزایش فضا ایجاد کرده بود که داور به خوبی در این صحنه سوت زد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز