صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

باید در پایان فصل درباره عملکرد مجیدی قضاوت کنیم نه الان/ حسینی با این روند جایگاه خود را از دست می‌دهد

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۰۵:۲۷:۰۸
کد خبر: ۱۰۳۳۹۷۵
باید در پایان فصل درباره عملکرد مجیدی قضاوت کنیم نه الان/ حسینی با این روند جایگاه خود را از دست می‌دهد
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: برای اینکه بخواهیم درباره عملکرد مجیدی صحبت کنیم باید منتظر پایان فصل بمانیم.

صادق ورمزیار، بازیکن و مربی اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت تیم استقلال اظهار داشت: استقلال با توجه به مشکلاتی که بعد از شروع دوباره لیگ داشت بازی به بازی بهتر شد. نتایج تیم در بازی‌های ابتدایی اصلا خوب نبود اما با رسیدن مصدومان و آمدن شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی اوضاع رفته رفته بهتر شد و تیم جان گرفت. آمدن عناصر هجومی تیم باعث شد استقلال در فاز حمله صلابت لازم را به دست بیاورد و بتواند به همه رقبای خود گل بزند اما آنچه در عملکرد استقلال به وضوح مشخص است و به چشم می‌آید ضعف این تیم در خط دفاعی است. استقلال در دفاع فردی و خطی مشکلات زیادی دارد و اگر مجیدی بتواند این مشکلات را برطرف کند اوضاع استقلال امیدوارکننده‌تر خواهد شد. متاسفانه استقلال نمی‌تواند از گل‌های زده خود محافظت کند و این موضوع هم به ضعف در دفاع فردی بر می‌گردد هم در دفاع تیمی.

او با اشاره به عملکرد استقلال در بازی با نساجی گفت: استقلال در دیدار با نساجی مازندران خوب بازی می‌کرد اما اسیر اتفاقات نادر در فوتبال شد. گلی که استقلال در این بازی دریافت کرد شاید هر 40 سال یک‌بار زده شود. بازیکن نساجی مازندران تقریبا از وسط زمین آن شوت را زد و متاسفانه روحیه بازیکنان بعد از آن گل افت کرد. به اعتقاد من حسینی روی آن گل مقصر بود و اگر  می‌خواهد گلر یک استقلال و تیم ملی باشد باید بیشتر از اینها تلاش کند وگرنه جایگاه خود را از دست خواهد داد.

مربی اسبق استقلال با بیان اینکه الان زمان مناسبی برای آنالیز عملکرد مجیدی نیست، افزود: برای اینکه بخواهیم درباره عملکرد مجیدی صحبت کنیم باید منتظر پایان فصل بمانیم. استقلال هنوز برای کسب سهمیه آسیا از طریق لیگ زمان است و در جام حذفی فرصت برای قهرمان شدن هست. بنابراین الان زمان مناسبی برای آنالیز عملکرد فرهاد نیست و باید تا پایان فصل صبر کنیم. با توجه به شرایط این روزهای استقلال فعلا باید از این کادر فنی حمایت کنیم. استقلالی‌ها هم نباید روحیه خود را از دست بدهند. درست است کارشان در لیگ برای گرفتن سهمیه سخت شده اما جام حذفی را پیش‌رو داریم و نباید ناامید باشیم.

ورمزیار در پایان گفت: اگر قرار است برای فصل آینده تغییری رخ دهد باید کارشناسی و با برنامه‌ریزی باشد. باید در پایان فصل عملکرد همه اعضای تیم از سرمربی و بازیکن گرفته تا مدیرعامل آنالیز شود و براساس نقاط ضعف و قوت تغییرات اتفاق بیفتند وگرنه بازهم استقلال به مشکل می‌خورد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز