آینده ستاره ملی‌پوش هنوز مشخص نیست؛

حاج صفی بر سر سه راهی/ سپاهان، اروپا یا استقلال؟

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۸:۵۰:۳۱
کد خبر: ۱۰۳۳۹۷۸
حاج صفی بر سر سه راهی/ سپاهان، اروپا یا استقلال؟
می‌توانیم احسان حاج‌صفی را این روزها یکی از روی بورس‌ترین فوتبالیست‌های ایرانی بدانیم چون دو باشگاه مهم و پرطرفدار ایرانی دیگر هم از جمله مشتریان پروپاقرص احسان هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ احسان حاج‌صفی ستاره این روزهای تراکتور است. او در روزهایی که اغلب ستاره‌های فوتبال ایران به دلیل تعطیلات طولانی افت کرده‌اند، با نمایش‌های درخشان خود هم تیم‌های داخلی را برای جذبش به تکاپو انداخته هم تیم‌های خارجی را. درخشش حاج‌صفی در تراکتور باعث شده این تیم به رغم مشکلاتی که دارد همچنان از مدعیان اصلی نایب قهرمانی باشد. تراکتوری ها که امسال هم با وجود خریدن ستاره‌هایی مثل حاج‌صفی، دژاگه و مسعود شجاعی در کسب قهرمانی لیگ ناکام بودند به اولین بازیکنی که برای تمدید قرارداد پیشنهاد دادند احسان بود اما هنوز پاسخ مثبتی از او نگرفته‌اند.

می‌توانیم حاج‌صفی را این روزها یکی از روی بورس‌ترین فوتبالیست‌های ایرانی بدانیم چون دو باشگاه مهم و پرطرفدار ایرانی دیگر هم از جمله مشتریان پروپاقرص احسان هستند. 

سپاهانی‌ها مدتهاست که با حاج‌صفی تماس گرفته و پیشنهادی چند میلیاردی به او داده‌اند. آنها حتی بازوبند کاپیتانی را هم پیشکش او کرده‌اند که در اصفهان از محبوبیت بالایی هم برخوردار است. گویا سپاهانی‌ها حتی از احسان خواسته‌اند با دژاگه و شجاعی هم برای پیوستن به این تیم وارد مذاکره شود تا هر 3 کاپیتان تیم ملی برای سال آینده زردپوش شوند.

از طرف دیگر باشگاه استقلال هم به صورت غیرمستقیم وارد مذاکره با حاج‌صفی شده و کاپیتان تیم ملی هنوز پاسخ قطعی به تیم پرطرفدار پایتخت نداده است. شنیده می‌شود حاج‌صفی استقلالی شدنش را منوط به لژیونر نشدن دانسته و گفته اولویتش بازی در اروپا است. ضمن اینکه او برای اینکه پاسخ نهایی به استقلالی‌ها بدهد منتظر رخ دادن تغییرات احتمالی در این تیم می‌ماند تا ببیند آیا استقلال برای فصل آینده تیمی در حد و اندازه‌های قهرمانی می‌بندد یا نه.

در حالیکه سپاهان و استقلال برای خرید حاج‌صفی وارد رقابت شده‌اند اما این بازیکن ترجیح می‌دهد منتظر پیشنهادات اروپایی بماند. احسان که سابقه بازی در تیم های المپیاکو و پانیونیوس یونان را دارد، با پیشنهاد جدیدی از باشگاه آریس یونان روبرو شده است. البته حاج‌صفی ترجیح می‌دهد به لیگ معتبرتری در اروپا ترانسفر شود اما درحال حاضر پیشنهاد بهتری نسبت به لیگ یونان به دست مدیربرنامه‌های او نرسیده است.

با تمام این تفاسیر ستاره فوتبال ایران ترجیح می‌دهد تا پایان لیگ برای انتخاب تیم فصل آینده خود صبر کند تا بلکه با نمایش‌های درخشانش پیشنهادهای بهتری برای لژیونر شدن دریافت کند اما اگر این اتفاق رخ ندهد احسان سال آینده یا آبی‌پوش خواهد بود یا طلایی‌پوش!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز