مهدی علی‌نژاد:

وزارت ورزش از بین‌المللی شدن رشته ایرانی توآی حمایت می‌کند/ همه فدراسیون‌ها باید یک ساختمان اداری آبرومند داشته باشند

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۲:۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۰۳۵۱۴۳
وزارت ورزش از بین‌المللی شدن رشته ایرانی توآی حمایت می‌کند/ همه فدراسیون‌ها باید یک ساختمان اداری آبرومند داشته باشند
معاون وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر برگزاری سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا توآی در صورت مطلوب شدن شرایط کشور به لحاظ شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار داشت : برای ما خیلی مهم است که این رشته را در حوزه بین‌الملل فعال‌تر کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی علینژاد، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان بعداز ظهر امروز با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از دو فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی و دوچرخه‌سواری بازدید کرد.

علینژاد بعد بازدید از فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با اشاره به توضیحات رئیس این فدراسیون بیان کرد : برای حفظ سلامتی ورزشکاران و براساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا،تصمیم گرفته شد که برای رشته های برخوردی آموزش آنلاین مورد توجه قرار بگیرد.

معاون وزیر همچنین به نقشه راهی که توسط فدراسیون کونگ‌فو برای بین‌المللی کردن رشته توآی تدوین شده اشاره کرد وگفت: الزاماتی در این راه وجود دارد که بتوانیم این رشته ایرانی را بیشتر به دنیا بشناسانیم.

وی افزود : اگر شرایط کشور از لحاظ ویروس کرونا مطلوب شود سعی می‌کنیم سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا توآی را در کشور برگزار کنیم چرا که برای ما خیلی مهم است که این رشته را در حوزه بین‌الملل فعال‌تر کنیم.

علینژاد در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش و جوانان قصدی برای تغییر نام فدراسیون کونگ‌فو دارد یا خیر، گفت: ما در وزارت ورزش هیچ تصمیمی برای تغییر نام فدراسیون کونگ‌فو نگرفته‌ایم و هیچ اختلافی نیز با این فدراسیون نداریم.

معاون وزیر ورزش همچنین با اشاره به بازدیدش از فدراسیون دوچرخه‌سواری با ارائه اطلاعاتی در خصوص مجموعه اداری درحال ساخت این فدراسیون گفت: تقریبا 6 ماه پیش در مراسم کلنگ زنی این مجموعه بودیم که پیشرفت بسیار بالایی داشته و امیدواریم که تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

او در ادامه توضیحاتی را در خصوص بازدیدهایش از پیست دوچرخه‌سواری و خوابگاه‌در دست احداث این فدراسیون ارائه کرد و گفت : همه فدراسیون‌ها لازم است که یک مجموعه اداری آبرومندی در اختیار داشته باشند.

علی نژاد درخواست مسوولان فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص راه اندازی پیست BMX را اظهار داشت : قطعا با هماهنگی که با فدراسیون خواهیم داشت تلاش می‌کنیم که نیازهای فدراسیون دوچرخه‌سواری را برآورده کنیم.

وی همچنین درخصوص برنامه‌ریزی فدراسیون دوچرخه سواری برای حضور موفق در المپیک توکیو گفت: این رشته موفق شده یک سهمیه را کسب کند.

معاون ورزش قهرمانی وحرفه ای ادامه داد: دوچرخه سواری در گذشته نشان داده که پتانسیل بالایی در بازی‌های آسیایی دارد و با برنامه‌ای که مجموعه فدراسیون دوچرخه‌سواری دارند به نظر می‌رسد که بازهم می‌توانیم موفقیت‌های خوبی را به دست آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز