مربی گل ریحان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مگر وزیر ورزش برای پرسپولیس گل می‌زد؟/ بیک‌زاده بیاید رو در رو حرف بزنیم تا متوجه خیلی چیزها شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۵:۵۸:۴۰
کد خبر: ۱۰۳۶۲۸۸
مگر وزیر ورزش برای پرسپولیس گل می‌زد؟/ بیک‌زاده بیاید رو در رو حرف بزنیم تا متوجه خیلی چیزها شود
مربی تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: حریفان پرسپولیس که سال‌ها در کسب عنوان قهرمانی ناکام بودند برای اینکه نقاط ضعف خود را بپوشانند می‌خواهند قهرمانی پرسپولیس را به وزارت ورزش و وزیر نسبت دهند اما مردم آنقدر فهم فوتبالی دارند که متوجه این توجیهات می‌شوند.

محمدرضا مامانی، بازیکن اسبق پرسپولیس و مربی تیم گل ریحان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص چهارمین قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: همیشه حفظ قهرمانی دشوارتر از خود قهرمانی است. پرسپولیس واقعا کار بزرگ و ویژه‌ای انجام داد و توانست برای چهارمین بار قهرمانی خود را حفظ کند. مهم‌ترین عامل اصلی که منجر به موفقیت پرسپولیس شد حفظ اسکلت تیم بود. در واقع ثبات و ماندن بازیکنان اصلی که سال‌ها کنار هم بودند و از یکدیگر شناخت داشتند اصلی‌ترین عامل این قهرمانی بود.

او با اشاره به ادعای برخی از منتقدان پرسپولیس که می‌گویند وزارت ورزش و جوانان در قهرمانی این تیم نقش داشته افزود: این هم از آن حرف‌هایی است که برخی از شدت ناراحتی می‌زنند. مگر وزیر ورزش و جوانان آمده و برای پرسپولیس گل زده؟ مگر سلطانی‌فر تیم را ارنج کرده؟ پرسپولیس در فاصله 4 هفته مانده به پایان مسابقات در کمال اقتدار قهرمان شده و این حرف‌ها را برخی فقط برای این‌که ناکامی‌های خود را  جبران کنند می‌زنند. حریفان پرسپولیس که سال‌ها در کسب عنوان قهرمانی ناکام بوده اند برای اینکه نقاط ضعف خود را بپوشانند می‌خواهند قهرمانی پرسپولیس را به وزارت ورزش و جوانان و وزیر نسبت دهند اما مردم آنقدر فهم فوتبالی دارند که متوجه این توجیهات می‌شوند. رقیبان پرسپولیس باید بدانند حرف‌هایشان فقط شبیه بهانه گیری است و پرسپولیس مقصر ناکامی‌های آنها نیست.

هافبک دفاعی اسبق پرسپولیس ادامه داد: مگر استقلال امکانات نداشته؟ مگر بازیکن و مربی خارجی نداشته است؟ به نظر من که وزارت ورزش و جوانان هیچ فرقی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذارد. بهتر است استقلالی‌ها به جای اینکه به کار پرسپولیس ایراد بگیرند بروند عیب کار خودشان را پیدا کنند. قهرمانی‌های پرسپولیس با این حرف‌ها کم ارزش نمی‌شود.

مربی تیم فوتبال گل ریحان البرز با اشاره به اتفاقاتی که در جریان دیدار این تیم مقابل بادران رخ داد، بیان کرد: در تمام عمر فوتبالی‌ام چنین اتفاقاتی ندیده بودم. برخی تیم‌ها و مربیان آنها می‌خواهند با شلوغ کاری و تهمت زدن در بیرون از مستطیل سبز برنده شوند اما باید بدانند دوره زمانه این کارها سر آمده است. کرمانی‌مقدم پیشکسوت من است و هاشم بیک‌زاده رفیقم اما واقعا رفتارهایشان در دیدار با تیم ما اصلا قابل توجیه نیست. تاکنون ندیده بودم تیمی به خاطر یک پنالتی 20 دقیقه بازی را متوقف کند. تهمت‌ها و حرف‌های زشتی که مربیان بادران بعد از بازی به اعضای تیم ما نسبت دادند واقعا زشت و رکیک است. آنها می‌خواستند عملکرد بد تیم‌شان را به داور نسبت دهند و رفتارشان نشان می‌داد بازنده بازی هستند. ما هم می توانیم هر حرفی بزنیم یا ادعایی را مطرح کنیم اما حرمت نگه می‌داریم. پیشنهادم به بیک‌زاده این است که بیاید رودررو با هم حرف بزنیم تا آن وقت متوجه خیلی چیزها بشود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز