گلاره کاکاوندپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

در مورد فصل جدید لیگ با یقین نمی‌توان صحبت کرد/ اگر اسپانسر ها حمایت کنند پروتکل‌ها را می‌توان رعایت کرد

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۷:۲۶:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۶۷۸۶
رییس دپارتمان بسکتبال سه به سه گفت: در مورد فصل جدید لیگ با یقین نمی‌توان صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ گلاره کاکاوندپور، رئیس دپارتمان بسکتبال سه به سه، درباره آخرین وضعیت برگزاری لیگ در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: ما پس از مدت‌ها امسال تصمیم داشتیم لیگ سه به سه را هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان جدا از لیگ پنج‌نفره برگزار کنیم و حتی با محمد کسایی‌پور جلسات مختلفی داشتیم و برنامه‌ها را به فدراسیون ارائه دادیم که اگر امکان پذیر بود از آبان ماه استارت لیگ را زده باشیم. اما با شرایطی که به وجود آمده و امکان شروع موج سوم کرونا در پاییز هم وجود دارد با یقین نمی‌توان درخصوص هیچ رویدادی صحبت کرد.

او ادامه داد: البته از دید من تنها موردی که اهمیت دارد فعلا سلامتی افراد است و برگزاری اردو و مسابقات در اولویت بعدی قرار می‌گیرد. ما تنها زمانی می‌توانیم لیگ را برگزار کنیم که به خوبی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. قطعا در این خصوص اسپانسر ها می‌توانند کمک زیادی کنند.

کاکاوندپور در پایان درخصوص زمان برگزاری مسابقات گزینشی المپیک گفت: ما در بسکتبال سه نفره به ویژه در بخش بانوان رشد چشمگیری داشتیم و اگر آسیا سه سهمیه برای المپیک داشت قطعا الان جواز حضور در توکیو را داشتیم. اما نا امید نیستیم و اگر گزینشی المپیک برگزار شود برای هدف‌مان تلاش خواهیم کرد. در حال حاضر تاریخ  رقابت‌های المپیک به دلیل اتفاقاتی که در جهان رخ داده تغییر کرده است بنابراین با قطعیت نمی‌توانیم در مورد زمان انتخابی‌ها صحبت کنیم اما اگر المپیکی باشد حتما باید تکلیف تیم‌های حاضر در آنهم مشخص شود. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز