سایپا تهران یک- ماشین‌سازی تبریز صفر

فرار سایپا از قعر جدول

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۳۷۴۱۱
فرار سایپا از قعر جدول
تیم فوتبال سایپا مقابل ماشین سازی به برتری دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال تیم قعرنشین سایپا به مصاف ماشین سازی رفت و شاگردان ابراهیم صادقی در دقیقه پایانی بازی با گل آرمین سهرابیان به برتری رسید.

سایپا که از مدعیان سقوط به لیگ دسته اول است هر ۵ بازی گذشته خود را با تساوی پشت سر گذاشته‌ بود و برای فرار از منطقه سقوط به هر ۳ امتیاز این بازی خانگی نیاز داشت. از آخرین برد شاگردان ابراهیم صادقی در لیگ برتر ۸ هفته می‌گذشت اما طلسم تساوی های این تیم بالاخره در دیدار با ماشین سازی که سرمربی خود را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت، شکست. 

سایپا در این دیدار بیشتر از تیم رقیب خود صاحب توپ بود و موقعیت های گل داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند.نکته این دیدار خطاهای پرتعداد بازیکنان دو تیم بود که بارها باعث قطع شدن جریان بازی شد.در این دیدار ماشین سازی هم روی ضدحملات صاحب موقعیت می شد اما شاگردان هومن فاضلی راه به جایی نبردند.

درحالی که همه منتظر سوت داور بودند و به نظر می رسید طلسم تساوی های سایپا شکسته نخواهد شد اما در دقیقه ۸۷ آرمین سهرابیان بعد از پرتاب اوت بلند، و طی رفت برگشت چند باره توپ این آرمین سهرابیان بود که ضربه نهایی را زد و تیمش را به گل رساند.

در دقیقه 2+90 هم  سیدابوالفضل جلالی از سایپا اخراج شد.

تیم سایپا با این پیروزی 27 امتیازی شد و تا رده دهم جدول بالا آمد. ماشین سازی با وجود شکست در جدول پائین نیامد و در رده یازدهم باقی ماند.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال، میهمان ویژه این بازی بود.

photo_2020-07-31_23-12-22

سایپا تهران: محمدحسین اکبر منادی، سعید محمد فرد، روزبه شاه‌علیدوست، رضا جعفری (61- مجید علیاری)، آرمین سهرابیان، آرمان رمضانی، حسین کامیاب (81- امیرعلی صادقی)، سیدابوالفضل جلالی، خالد شفیعی، محمدصادق بارانی (90- آرش حاجی عیدی)، مرتضی آقاخان (81- معین عباسیان)

سرمربی: ابراهیم صادقی

ماشین‌سازی تبریز: حامد لک، ادواردو دوسانتوس، عزیز معبودی، فردین عابدینی، شاهین توکلی، میلاد نوری، شاهین ثاقبی، قائم اسلامی‌خواه (83- محمد خرم‌الحسینی)، بابک مرادی (89- عرفان افراز)، محمد قادری (89- اتابک زارعی)، علی آل‌کثیر (76- فرید بهزادی کریمی)

سرمربی: هومن افاضلی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز