دیدار سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

ناظمی: به‌زودی طرحی را با کمک متخصصان برای تردد موتورهای سنگین تقدیم مجلس می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۰۹۰۱
ناظمی: به‌زودی طرحی را با کمک متخصصان برای تردد موتورهای سنگین تقدیم مجلس می‌کنیم
سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در دیدار با با رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس خواستار حل مشکل تردد و توقیف های ورزشکاران موتور سنگین شد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی؛ مازیار ناظمی در ادامه سفر استانی خود به سیستان و بلوچستان به دیدار فداحسین مالکی، نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی رفت.

ناظمی با گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، به مشکلات تردد و توقیف موتورهای سنگین ورزشکاران این رشته پرداخت و گفت: متاسفانه خلاءهای قانونی و تفسیرهای مختلف نزد نهادهای مختلف، فعالیت ورزشکاران این رشته را با مشکلات مختلف و قاچاق گسترده موتور مواجه کرده است.

او از رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و نماینده مردم زاهدان خواست برای حل این معضل قدیمی ورزشکاران و قهرمانان اقدام عاجلی صورت گیرد.

فداحسین مالکی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، با تقدیر از اقدامات فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: بخش مهمی از ماموریت‌های ورزش در بخش نشاط اجتماعی است و رشته اتومبیلرانی و موتورسواری پتانسیل زیادی در مشارکت در برنامه‌های اجتماعی دارد.

او افزود: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برای حل مشکل موتورهای سنگین ورزشکاران بعد از جلسات کارشناسی، طرحی را به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه کنید.

photo_2020-08-06_20-25-22

photo_2020-08-06_20-25-15

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز