مهدی شیری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بی‌انگیزه نیستیم و به دومین جام قهرمانی فکر می‌کنیم/ تا سال‌ها همه از پوکر پرسپولیس صحبت خواهند کرد

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۵:۵۹:۰۳
کد خبر: ۱۰۴۲۰۰۷
بی‌انگیزه نیستیم و به دومین جام قهرمانی فکر می‌کنیم/ تا سال‌ها همه از پوکر پرسپولیس صحبت خواهند کرد
مدافع پرسپولیس با اشاره به شکست این تیم برابر ذوب‌آهن گفت: بازی راحتی برابر ذوب‌آهن نداشتیم و برای پیروزی در این دیدار هم مصمم بودیم اما فکر می‌کنم این باخت به نوعی شکست به موقعی بود تا حواس‌مان را بیشتر جمع کنیم.

مهدی شیری، مدافع راست تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص بازی اخیر سرخ‌ها برابر ذوب‌آهن گفت: ما در هر بازی برای پیروزی  به میدان می رویم. این بازی شرایط خاص خودش را داشت. من بی‌انگیزگی تیم را قبول ندارم چراکه تلاش‌مان را به کار گرفتیم تا در این دیدار هم مثل بازی‌های قبل‌مان با دست پر از زمین خارج شویم.

او در ادامه افزود: از اول نبض بازی را در اختیار داشته باشیم و تا حدودی هم موفق شدیم و به نظرم روی تنها موقعیتی که برای حریف به وجود آمد، دروازه‌مان باز شد و در ادامه هم تلاش کردیم این گل را جبران کنیم اما با وجود تلاش ما این اتفاق  رخ نداد و پس از ماه‌ها که توانسته بودیم رکورد بدون شکستی داشته باشیم، باختیم.

مدافع راست سرخ‌ها حس و حالش از جشن قهرمانی پرسپولیس را این‌گونه توصیف می‌کند و می‌گوید: جشن پوکر برای همه ما حس و حال خوبی داشت. در این مدت شرایط خاصی داشتیم. پرسپولیس سال‌های قبل هم قهرمان شده بود و باید از عنوانی که برای کسب آن زحمات زیادی کشیده شده بود، دفاع می‌کردیم. مطمئن هستم سالیان سال همه در مورد این موفقیت پرسپولیس صحبت می‌کنند. همه می‌دانند پرسپولیس این قهرمانی را آسان به دست نیاورده و خوشحالی ما هم باید خوشحال ویژه‌ای می‌شد.

شیری گفت: تلاش ما در ادامه فصل موفقیت در 2 بازی لیگ و قهرمانی در جام حذفی است و امیدوار هستیم در این جام هم موفق عمل کرده و بتوانیم امسال هم مثل فصل قبل در هر 2 جام، قهرمان شویم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز