طی جلسه‌ای عنوان شد؛

نگاه ویژه کمیته فنی آبهای آرام به شانس‌های کسب سهمیه

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۰۴۲۶۰۷
نگاه ویژه کمیته فنی آبهای آرام به شانس‌های کسب سهمیه
جلسه کمیته فنی آبهای آرام و پاراکانو با حضور رئیس و دبیرکل فدراسیون، مربی‌های تیم‌های ملی و اعضای کمیته فنی به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، در جلسه آنلاین کمیته فنی مربیان تیم‌های ملی آبهای آرام گزارشی از فعالیت ورزشکاران خود ارائه دادند.

در این جلسه در خصوص اولویت‌بندی ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند و حمایت فدراسیون از آن‌ها بحث و تبادل‌نظر شد.

رئیس فدراسیون قایقرانی در این جلسه گفت: انتظار ما از اعضای کمیته فنی این است که در همه مسائل مربوط به تیم‌ها از جمله ارنج و ترکیب تیم در مسابقات، تحلیل نتایج و گزارش مربیان ورود کنند و جلسات به صورت مربت ماهیانه برگزار شود.

علیرضا سهرابیان در خصوص حمایت از ورزشکاران گفت: تصمیم فدراسیون این است که از ورزشکاران منتخبی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند همانند مربیان حمایت شود و ورزشکارانی که از سوی مربیان اعلام می‌شوند و شانس کسب سهمیه دارند با تایید کمیته فنی کمک هزینه دریافت خواهند کرد.

وی افزود: در این مدت با توجه به همه‌گیری کویید 19 و تعطیلی اردوها اقدامات بسیار خوبی در خصوص ترمیم، تعمیر و تجهیز پیست‌ها، ایجاد و تعمیر خوابگاه و تجهیز سالن بدنسازی با حمایت اسپانسرها انجام شد.

سهرابیان همچنین گفت: در این جلسه تصمیماتی درباره حمایت از ورزشکاران و مسابقات قهرمانی کشور یا تست انتخابی گرفته می‌شود. البته این به آن معنا نیست که دیگر ورزشکاران تمرین نکنند و فرصت برای ورزشکارانی که توان حضور در تیم ملی و رقابت با ملی‌پوشان دارند باقی می‌ماند.

در جلسه کمیته فنی آبهای آرام اعضا با پرداخت کمک هزینه به ورزشکاران بر اساس اولویت قایقرانی که شانس کسب سهمیه دارند تا اتمام دوران محدودیت کرونا موافقت کردند.

این اولویت‌بندی بر اساس نظر مربیان با تایید کمیته فنی بر اساس تست‌های ماهیانه و مسابقات قهرمانی کشور خواهد بود.

برگزاری تست انتخابی یا مسابقات قهرمانی کشور پس از تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش در مواد تکنفره 1000 و 500 متر نیز دیگر تصمیم اعضای کمیته فنی آبهای آرام بود.

در این جلسه آنلاین کمیته فنی علیرضا سهرابیان رئیس، رضا صابونچی دبیرکل، محمدتقی محمدیان سرپرست خزانه‌داری، اعظم رحیمی زاده کارشناس آبهای آرام، ایرج اقلیمی، مهسا مجللی و مسعود مهدوی‌نیا مربیان تیم ملی و محمود ساویز، محسن میلاد، الیاس اقلیمی، الهه خوارزمی و مسعود میرسعیدی اعضای کمیته فنی آبهای آرام حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز