محمود شافعی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

باید به سرمربی پرسپولیس فرصت بیشتری داد/ قهرمانی سرخ‌پوشان جذابیت لیگ برتر را کم کرد

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۴۳۲۰۵
باید به سرمربی پرسپولیس فرصت بیشتری داد/ قهرمانی سرخ‌پوشان جذابیت لیگ برتر را کم کرد
پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است که قهرمانی زودهنگام پرسپولیس باعث شد از جذابیت‌های لیگ به خصوص در هفته‌های پایانی کم شود.

محمود شافعی، بازیکن اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط حاکم بر لیگ برتر در این فصل گفت: لیگ امسال خیلی فرسایشی و سخت شده بود. 90 درصد تیم ها به خاطر طولانی شدن لیگ از نظر شرایط بدنی و فنی وضعیت خوبی نداشتند ولی در مجموع با توجه به اینکه 2-3 هفته جلوتر پرسپولیس قهرمان شده بود یک مقدار جذابیت بازی‌ها کم شده بود.

او در مورد شرایط یحیی گل‌محمدی در کادر فنی پرسپولیس گفت: یحیی  یک مربی ثابت شده، جوان، آینده‌دار، توانمند و اخلاق‌مدار است و با توجه به پیشینه مربیگری که در ذوب‌آهن و نفت داشته، توانایی‌های خود را نشان داده است. امیدوارم از این پتانسیل استفاده کنیم و فرصتی که در اختیار خیلی از مربی‌ها گذاشتیم در اختیار گل‌محمدی هم بگذاریم تا روند فنی و افتخاراتی که برای تیم‌های دیگر به دست آورده است، ادامه‌دار شود.

شافعی در مورد کاهش انگیزه بین پرسپولیسی‌ها پس از مسجل شدن قهرمانی این تیم تصریح کرد: با توجه به قهرمانی زودهنگام پرسپولیس، این تیم از نظر انگیزشی اشباع شده ولی امیدوارم با مدیریت خوب آقای مطهری و گل‌محمدی این مساله به زودی برطرف شود و پرسپولیس تمرکز خود را روی جام حذفی بگذارد و بتواند در آن جام هم قهرمانی را به دست آورده و فصل خوب خود را تکمیل کنند.

او در پایان گفت: به هواداران بابت صبوری‌شان و بابت قهرمانی‌شان تبریک می‌گویم. هوادارانی که در دنیا بی‌نظیرند و همیشه با حضورشان و با دلداری و دلگرمی‌شان باعث شدند این بازیکنان با جان و دل برای‌شان بازی کنند و مسئولان قدر این هواداران را بدانند. امیدوارم برای فصل بعد هم لیگ خوب و پویایی داشته باشیم و مردم  با لذت بردن از فوتبال به شادی هم برسند. 3/5

نظر شما
پرونده ویژه