استقلال به دیاباته استراحت می‌دهد؟

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۳:۴۲:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۳۲۸۲
استقلال به دیاباته استراحت می‌دهد؟
احتمال می‌رود کادر فنی تیم استقلال برای دیدار با پیکان به مهاجم گلزن خود استراحت بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مصدومیت آقای گل لیگ برتر آن هم درست قبل از بازی حساس با سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی خبر شوک آوری برای استقلالی‌ها بود. بسیاری از کارشناسان غیبت دیاباته را موجب شکست استقلال می دانستند چون آمار حاکی از این بود که هروقت دیاباته با پیراهن استقلال به زمین رفته این تیم در 93 درصد از بازی‌ها پیروز از میدان خارج شده است. همین موضوع ارزش مهاجم مالیایی را برای استقلالی‌ها بیشتر کرده اما تیم فرهاد مجیدی با وجود غیبت شیخ هم توانست در بازی حساس با سپاهان برنده از زمین بیرون بیاید.

از اردوی آبی‌ها خبر می‌رسد با توجه به دربی حساس در مرحله نیمه نهایی و نیاز مبرم استقلال به دیاباته احتمال می‌رود او در دیدار روز شنبه مقابل پیکان از مهاجم اهل مالی خود استفاده نکند و برای اینکه مصدومیتش تشدید نشود به او استراحت دهد.

البته هنوز آسیایی شدن استقلالی‌ها از طریق کسب سهمیه در لیگ برتر قطعی نشده و شاگردان فرهاد مجیدی برای قطعی کردن سهمیه خود حتما باید مقابل پیکان پیروز شوند. احتمال می‌رود مجیدی در این دیدار از ابتدا از دیاباته استفاده نکند اما در صورت عدم کسب نتیجه دلخواه در نیمه دوم شیخ را به میدان بفرستد. با این حال استقلالی‌ها حاضر به ریسک درباره دیاباته نیستند و ترجیح می‌دهند او را برای جام حذفی و دیدار با پرسپولیس آماده و سرحال نگه دارند.

نظر شما
پرونده ویژه