در ایام محرم؛

مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران میزبان هیات‌های مذهبی هستند

۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۵:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۳۶۶۵
مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران میزبان هیات‌های مذهبی هستند
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام سوگواری ماه محرم، این سازمان آمادگی دارد مجموعه‌های غیرآبی خود را در اختیار هیات‌های عزاداری قرار دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: پیرو دستور شهردار محترم تهران و تاکیدات معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، با توجه به نزدیک شدن به ایام سوگواری ماه محرم، این سازمان آمادگی دارد مجموعه‌های غیرآبی خود را در اختیار هیات‌های عزاداری قرار دهد.

او با اعلام این خبر افزود: هم اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا، بخشی از مجموعه‌های این سازمان غیرفعال است که با توجه به ابلاغ ستاد مقابله با ویروس کرونا، می‌توان بخشی از برنامه‌های ایام سوگواری ماه محرم را در فضاهای ورزشی برگزار کرد.

وی افزود: بیش از 200 مجموعه ورزشی و 400 زمین چمن مصنوعی در اختیار سازمان ورزش قرار دارد که بخشی از این مجموعه‌ها آمادگی دارد با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، میزبان مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان کربلا باشد.

به گفته مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، هیات‌های مذهبی می‌توانند در هفته پیش رو و پس از دریافت معرفی نامه از سازمان تبلیغات اسلامی، درخواست‌های خود را جهت بررسی و دراختیار گذاشتن فضای برگزاری مراسم به سازمان ورزش شهرداری تهران ارسال کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز