محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

واکنش پرسپولیس فوق‌العاده بود/ تمرکز تیم یحیی روی جام حذفی است

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۳:۲۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۴۷۴۱
واکنش پرسپولیس فوق‌العاده بود/ تمرکز تیم یحیی روی جام حذفی است
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم با وجود یک بازیکن کمتر به خوبی توانست در برابر شکست 2 بر صفر مقابل گل‌گهر از خود واکنش نشان دهد و نتیجه را عوض کند.

محمد نصرتی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص تساوی پرگل پرسپولیس برابر گل‌گهر گفت: با توجه به این که پرسپولیس با اخراج کمال کامیابی‌نیا زمان زیادی از این بازی را با 10 بازیکن ادامه داد، عکس‌العمل‌شان برای تغییر نتیجه فوق‌العاده بود و توانست شکست 2 بر صفر را با پیروزی 3 بر 2 تغییر دهد و در ثانیه‌های پایانی برد را از دست داد.

او افزود: گل‌گهر تیم خوب و پرمهره‌ای است که با توجه به شرایطش در جدول با انگیزه بالایی در این دیدار به میدان آمد و کادر فنی خوب این تیم توانست شرایط خوبی را برابر پرسپولیس رقم بزند. در مجموع این دیدار پرگل و پرحادثه بود و صحنه‌های جالبی را از هر 2 تیم شاهد بودیم.

مدافع اسبق سرخ‌ها با اشاره به این مساله که قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در لیگ برتر، انگیزه این تیم را تحت‌تاثیر قرار داده، اظهار داشت: به نظر من نمی‌توان به عملکرد کلی این تیم خرده گرفت و به نتایجی که در بازی‌های اخیر رقم خورده است، اکتفا کرد. مجموعه عملکرد فصل پرسپولیس منجر به قهرمانی‌شان در لیگ برتر شده و این نتیجه پایانی فصل است که می‌تواند ملاک اصلی برای موفقیت تیم باشد.

نصرتی گفت: من فکر می‌کنم در حال حاضر تمرکز پرسپولیسی‌ها روی جام حذفی معطوف است و اطمینان دارم پرسپولیس در جام حذفی با آمادگی کامل و شرایط خوب فنی به کار خود ادامه خواهد داد. با توجه به این که تیم به خاطر قهرمانی زودهنگام در لیگ، اعتماد به نفس خوبی به دست آورده است، شانس زیادی برای پیروزی در نیمه نهایی و صعود به فینال جام حذفی دارد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز