دکتر مسعود سلطانی‌فر:

شیرینی بازگشت آزادگان به کشور ذائقه مردم را عوض کرد/ تلاش سران نظام برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی است/ ارزش‌های دفاع مقدس باید نسل به نسل منتقل و حفظ شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۲:۲۴
کد خبر: ۱۰۴۴۸۱۴
شیرینی بازگشت آزادگان به کشور ذائقه مردم را عوض کرد/ تلاش سران نظام برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی است/ ارزش‌های دفاع مقدس باید نسل به نسل منتقل و حفظ شود
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر انتقال ارزش‌های دفاع مقدس برای آیندگان توضیح داد که تلاش سران نظام از مقام معظم رهبری تا سران سه قوا این است که مردم از این فشار اقتصادی رهایی پیدا کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دکتر مسعود سلطانی‌فر ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در آیین تجلیل این روز که به همت دفتر ایثارگران این وزارتخانه برگزار شد، اظهار داشت: شیرینی بازگشت این آزادگان در سی سال پیش ذائقه همه مردم ایران را عوض کرد و این شیرینی تا زمان حال ادامه دارد و امیدوارم که این روزهای خوش و پرشور برای مردم کشور تکرار شود. در آستانه این روز بزرگ شاهد یک پیروزی دیگر هستیم و آن عدم تصویب قطعنامه پیشنهادی آمریکا بر علیه ایران در شورای امنیت است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: تلاش چند ماهه آمریکا برای تمدید تحریم‌ها منجر به این شد که فقط یک کشور از آن حمایت کند و دیگر کشورها مخالفت خود را اعلام کردند و روسیه و چین نیز این قطعنامه را وتو کردند.

او با اظهار امیدواری در خصوص تداوم پیروزی‌ها اظهار داشت: انشالله در سایر منازعات و کشمکش‌های بین‌المللی بتوانیم سربلند بیرون بیاییم تا فشار اقتصادی که مردم متحمل می‌شوند، کمتر شود.

سلطانی‌فر با اشاره به اثرات کرونا و تحریم‌های ظالمانه که موجب قرار گرفتن مردم در مشکلات شده، بیان کرد: تلاش سران نظام از مقام معظم رهبری تا سران سه قوا این است که مردم از این فشار اقتصادی رهایی پیدا کنند.

او گفت: با وجود توطئه‌های دشمن، آنچه که اتفاق افتاد همدلی و هم‌افزایی مردم بود که منجر به برگزاری جشن چهلم انقلاب شد و به امید خدا در سال‌های آینده با شرایط بهتر این جشن برگزار می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: با تلاش‌های صورت گرفته بسیار امیدوارم به لحاظ اقتصادی در ماه‌های آینده گشایش خوبی ایجاد می‌شود و مردم در شرایط بهتری قرار می‌گیرند.

او با تاکید بر اتحاد و همدلی میان اقشار مختلف کشور در شرایط کنونی با هدف پیشبرد اهداف نظام اذعان داشت: توسعه کشور با استفاده از نسل جوان و بهره‌گیری از تجربیات نسل انقلاب با سرعت بیشتری طی می‌شود.

سلطانی‌فر با اشاره به ظرفیت‌های مختلف موجود مادی و معنوی در کشور گفت: باید پتانسیل‌ها را به فرصت تبدیل کرده تا به واسطه این ظرفیت‌ها، مسیر توسعه با سرعت بیشتری طی شود.

او ادامه داد: پس از دوره طلایی هشت سال دفاع مقدس، هیچگاه حرکت مقاومت مردم ایران در برابر توطئه دشمنان متوقف نشد و پس از گذشت چهل سال جوانان ما این آمادگی را دارند که از ارزش‌های دین، نظام و انقلاب دفاع کنند.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: امثال شهید الله‌کرم در کشور ما زیاد هستند که حاضرند برای دفاع از کشور و اهل بیت، عزیزترین سرمایه خود را که همان جان است را در راه خدا ایثار کنند. این نقطه تقابل عمده ما با فلسفه غرب است. ارزش‌های دفاع مقدس باید نسل به نسل منتقل و حفظ شود و آیندگان بدانند که شهدا و ایثارگران برای چه هدفی از جان خود گذشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز