اعتماد یحیی جواب داد؛

جوانی که پرسپولیسی‌ها را امیدوار کرد

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۴۴۸۱۹
جوانی که پرسپولیسی‌ها را امیدوار کرد
بازیکن جوان پرسپولیس که برابر گل‌گهر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد، نشان داد می‌تواند به‌زودی تبدیل به مهره‌ای اصلی برای سرخ‌ها شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید حسین‌پور که در این فصل سومین فصل حضورش در پرسپولیس را سپری می‌کند، در جریان بازی اخیر مقابل گل‌گهر در حالی در آغاز نیمه دوم به ترکیب سرخ‌ها اضافه شد که توانست تاثیر مثبت خود را در این دیدار به کادر فنی نشان دهد.

حسین‌پور که با احتساب حضور 45 دقیقه‌ای در نیمه دوم بازی مقابل گل‌گهر، در این فصل 158دقیقه با پیراهن پرسپولیس در میدان حضور پیدا کرده است، در حالی به خط میانی سرخ‌ها در این بازی اضافه شد که توانست با جوانی، دوندگی و انگیزه بالایی که دارد خلا اخراج کمال کامیابی‌نیا در میانه میدان را به حداقل برساند، ضمن این که با استفاده از توانایی‌های خود در اواخر بازی موفق شد پنالتی حساسی را در این دیدار نصیب پرسپولیس کند تا به نوعی پایه‌گذار گل سوم سرخ‌ها در این دیدار شود.

حسین‌پور در بازی‌هایی که در این فصل شانس حضور در ترکیب پرسپولیس را به دست آورده، نشان داده که می‌تواند جواب خوبی به اعتماد مربی جوانگرایی مثل گل‌محمدی بدهد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز