کریم بوستانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال برای رسیدن به جام باید از سد پرسپولیس عبور کند/ عملکرد یک دروازه‌بان را از روی آمارش بررسی می‌کنند

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۳:۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۵۴۴۹
استقلال برای رسیدن به جام باید از سد پرسپولیس عبور کند/ عملکرد یک دروازه‌بان را از روی آمارش بررسی می‌کنند
مربی اسبق استقلال گفت: استقلال برای رسیدن به جام قهرمانی باید از سد پرسپولیس عبور کند.

کریم بوستانی، مربی اسبق تیم استقلال درباره تساوی آبی‌پوشان با پیکان در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: باید به استقلال به‌خاطر نتایج اخیری که در رقابت‌های لیگ و جام حذفی به‌دست آورد تبریک گفت. آبی‌ها واقعا عملکرد خوبی دارند هرچند مقابل پیکان به تساوی رسیدند اما شرایط بازی واقعا متفاوت بود. به هر جهت پیکان هم برای بقا در لیگ نیاز به سه امتیاز این بازی داشت و در کنار آن استقلال هم برای تثبیت نایب قهرمانی‌اش در اندیشه برد بود اما فقط در نیمه نخست شاهد یک بازی جذاب بودیم که در نهایت هم هر دو تیم به تساوی تن دادند.

او با اشاره به بازی با شاهین شهرداری بوشهر گفت: شاید ابتدا این طور به نظر برسد که چون شاهین به لیگ یک سقوط کرده خیلی به دنبال پیروزی در این دیدار نباشد اما واقعیت این است که هر تیمی دوست دارد مقابل استقلال و پرسپولیس بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد. سرمربی شاهین هم که یک استقلالی است و قطعا دوست دارد نتیجه خوبی را در این دیدار برای تیمش رقم بزند. با این اوصاف به نظر می‌رسد بازی چندان آسانی را شاگردان مجیدی در پیش نداشته باشند.

بوستانی درخصوص دربی سرخابی‌ها در نیمه‌نهایی جام حذفی توضیح داد: دربی همیشه بازی متفاوتی بوده و این‌بار هم که به دلیل نبود تماشاگران متفاوت‌تر از همیشه خواهد بود. فوتبال با حضور تماشاگرانش است که جذابیت دارد حالا با نبود تماشاگران قطعا این جذابیت را از دست خواهد داد اما وضعیت دو تیم هم برای این بازی کاملا یکسان است. پرسپولیسی‌ها که قهرمان هستند و انگیزه دارند، استقلالی‌ها هم که احتمالا نایب قهرمان هستند و برای گرفتن جام در این فصل نیاز مبرم به پیروزی دارند.

مربی اسبق استقلال درخصوص ارزیابی خود از عملکرد سیدحسین حسینی بیان کرد: عملکرد یک گلر را باید از روی آمارش قضاوت کرد نه از عملکردش در یک دیدار. حسینی گلر جوان و در عین حال دروازه‌بان خوبی است و در برخی بازی‌ها هم دیدیم به خوبی از دروازه تیم دفاع کرده اما همیشه متاسفانه بازی‌های بد در ذهن مخاطب و هواداران باقی می‌ماند و همین هم باعث ایجاد حواشی و انتقاد می‌شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز