از سوی کمیته مسابقات؛

زمان‌بندی ثبت‌نام لیگ دسته یک والیبال بانوان اعلام شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۲:۵۴
کد خبر: ۱۰۴۵۹۴۰
کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، شرایط و زمان‌بندی ثبت‌نام لیگ دسته یک بانوان کشور در سال جاری را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات در نظر دارد پس از تایید ستاد ملی مقابله با کرونا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک بانوان سال 99 کشور را برگزار کند.

فدراسیون والیبال در مکاتبه با باشگاه‌های فعال این رشته ورزشی، شرایط و زمان‌بندی ثبت‌نام و قرعه‌کشی این مسابقات را اعلام کرد که باشگاه‌ها تا روز چهارشنبه 12 شهریورماه فرصت اعلام آمادگی برای حضور در این رقابت‌ها را دارند.

در این مکاتبه تاکید شده که شرکت هر باشگاه در لیگ‌ دسته یک بانوان سال 99، منوط به تسویه‌حساب کامل مالی با فدراسیون والیبال است.

زمان‌بندی ثبت‌نام لیگ دسته‌یک بانوان کشور در سال 99 به قرار زیر است:
 
    12 شهریورماه: آخرین فرصت اعلام آمادگی باشگاه‌ها
    22 شهریورماه: آخرین فرصت برای ارسال برگه تسویه‌حساب مالی با فدراسیون، ثبت‌نام  و واریز مبلغ ورودی به حساب فدراسیون
    8 مهرماه: آخرین فرصت برای ارائه مدارک و ثبت قرارداد بازیکنان
    12 مهرماه: قرعه‌کشی
 
یادآوری می‌شود، به منظور حمایت از حضور بیش‌تر باشگاه‌ها در لیگ دسته یک بانوان، مبلغ ورودی مسابقات افزایشی نداشته است و به میزان 100 میلیون ریال معادل 10 میلیون تومان است. ضمناً با توجه به ماده 17 آئین‌نامه کمیته برگزاری رویدادها، باشگاه‌هایی که تیم آقایان و بانوان دارند، به لحاظ داشتن تیم بانوان به جای 8 درصد از قرارداد بازیکنان آقایان، 5 درصد می‌بایست به فدراسیون پرداخت کنند و 3 درصد آن به حساب باشگاه خواهد ماند.

گفتنی است لیگ دسته یک بانوان همانند سال‌های گذشته به‌صورت متمرکز و در دو گروه (با توجه به تعداد تیم‌های شرکت‌کننده) برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز