احتمال بازگشت اخراجی‌های استقلال؛

مصدومیت‌ها مجیدی را بی‌خیال دیسیپلین می‌کند؟

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۵۹۹۳
مصدومیت‌ها مجیدی را بی‌خیال دیسیپلین می‌کند؟
مصدومیت دو بازیکن کلیدی استقلال این احتمال را ایجاد کرده است که سرمربی این تیم مغضوبان روزهای اخیر استقلال را ببخشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حتی در فاصله یک هفته مانده تا پایان مسابقات لیگ برتر هم مصدومیت دست از سر فرهاد مجیدی و تیمش برنمی دارد.بعد از دیدار استقلال و پیکان، روزبه چشمی و علی کریمی به ترتیب از ناحیه عضله همسترینگ پشت پا و عضله چهار سر ران دچار مصدومیت شده اند و نمی توانند در دیدار مقابل شاهین در آخرین هفته لیگ برتر به میدان بروند. حضور این دو بازیکن کلیدی استقلال در دربی جام حذفی هم در هاله ای از ابهام قرار دارد و همین موضوع باعث شده شایعاتی درباره بخشش دو بازیکن مغضوب استقلال که در روزهای اخیر توسط فرهاد مجیدی از تیم کنار گذاشته شده اند، شنیده شود. 

احتمال می رود در صورت بهبود نیافتن کریمی و چشمی،سرمربی استقلال محمد دانشگر را که به خاطر انتشار یک استوری جنجالی در اینستاگرام و فرشید باقری را به دلیل جروبحث با دستیارش اخراج کرده ببخشد و به تیم برگرداند. ابراز پشیمانی این دو بازیکن در جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال هم مزید بر علت شده تا شایعاتی درباره بخشش این دو بازیکن و بازگشت آنها به تمرینات مطرح شود چون استقلال با از دست دادن چشمی و کریمی با معضل کمبود بازیکن رو به رو می شود.

در این میان به نظر می رسد دانشگر با توجه به سابقه نه چندان خوب انضباطی اش شانس کمتری نسبت به فرشید باقری برای بخشیده شدن و برگشتن به تمرینات را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز