کدام انگیزه موفق‌تر می‌شود؟!

حضور پر روحیه در دربی یا فرار از سقوط!

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۴۶۶۲۷
حضور پر روحیه در دربی یا فرار از سقوط!
در ایستگاه پایانی لیگ برتر در دوره نوزدهم شاهد تقابل پرسپولیس برابر سایپا هستیم، دیداری که شاید برای قرمزهای تهرانی بدون حساسیت برگزار شود اما بدون شک نتیجه این بازی می‌تواند برای نارنجی‌پوشان سرنوشت‌ساز بوده و در آینده این تیم تاثیر بسزایی داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس به عنوان قهرمان زودهنگام لیگ برتر در دیدار پایانی خود در لیگ برتر در برابر سایپایی قرار می‌گیرد که برای حفظ سهمیه باید از این دیدار امتیاز بگیرد و در انتظار نتایج تیم‌های پائین جدول بماند. این در حالی است که اگر سایپا بتواند در این بازی پرسپولیس را شکست دهد، 32 امتیازی می‌شود و  ماندن این تیم در لیگ برتر حتمی خواهد شد و دیگر به نتایج بازی‌های دیگر کاری ندارد. 

اگرچه پرسپولیس در این دیدار دغدغه‌ای برای کسب امتیاز و شرایط در جدول رده‌بندی ندارد اما در پیش بودن دربی سرخابی‌ها در نیمه ‌نهایی جام حذفی، از یک سو و ناکامی سرخ‌ها در 3 بازی اخیرش در کسب برد از سوی دیگر باعث می‌شود پرسپولیسی‌ها با انگیزه‌ای متفاوت با بازی‌های اخیرش، برای تقابل با شاگردان ابراهیم صادقی آماده شوند.

در این دیدار یحیی گل‌محمدی در غیاب 2 مهره اصلی تیمش که به علت محرومیت بازی برابر سایپا را از دست داده‌اند، باید پرسپولیس را روانه میدان کند. در این دیدار پرسپولیس شجاع خلیل‌زاده و کمال کامیابی‌نیا را به علت محرومیت در اختیار ندارد. این در حالی است که سایپا نیز روزبه شاه‌علی‌دوست، کاپیتان باتجربه خود، را به علت محرومیت همراه خود نخواهد داشت تا صادقی برای یکی از مهمترین بازی‌های فصل خود به دنبال جایگزین مناسبی باشد. 

پرسپولیس که می‌خواهد با روحیه برای دربی آماده شود روی پیروزی این دیدار حساب ویژه‌ای باز کرده و سایپا هم نمی‌خواهد سرنوشت خود را اتفاقات روز پایانی بسپارد و برای 3 امتیاز این دیدار نقشه کشیده است. با این تفاسیر و شرایط خاص این 2 تیم، پیش‌بینی می‌شود پنج‌شنبه شب نمایش جالبی را در استادیوم خالی آزادی از پرسپولیس و سایپا شاهد باشیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز