فرهاد نفرزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای فصل جدید لیگ نمی‌توانیم قول قهرمانی بدهیم/ نبود تماشاگران لذت بازی‌ها را کم می‌کند

۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۵:۲۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۴۷۰۶۴
برای فصل جدید لیگ نمی‌توانیم قول قهرمانی بدهیم/ نبود تماشاگران لذت بازی‌ها را کم می‌کند
سرمربی خاتم اردکان گفت: برای فصل جدید لیگ نمی‌توانیم قول قهرمانی بدهیم، نبود تماشاگران لذت بازی‌ها را کم می‌کند.

فرهاد نفرزاده، سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان، درباره شروع رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: فدراسیون والیبال سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا به عنوان اولین فدراسیون به این موضوع پرداخت و لیگ را تعطیل اعلام کرد که در ادامه هم سایر کشور‌ها دست به این اقدام زدند. حالا برنامه فصل جدید را در پیش داریم.

او اضافه کرد: خوشبختانه با تمهیداتی که فدراسیون انجام داده از ۱۹ شهریور استارت فصل جدید لیگ زده خواهد شد. قطعا امسال متفاوتی را شاهد خواهیم بود. از نظر آگاهی با توجه به اینکه الان شش ماه است که همه در کنار این ویروس زندگی می‌کنیم تقریبا شرایط پیشگیری را یاد گرفته‌ایم و همه هم تقریبا رعایت می‌کنیم. اما بازهم خطر در کمین‌مان است ولی خب نمی‌شود کلا همه چیز را هم تعطیل کنیم. قطعا این موضوع کیفیت لیگ را تحت شعاع قرار خواهد. در کنار این نبود تماشاگران هم جذابیت بازی‌ها را کم‌تر خواهد کرد که من فکر می‌کنم صدا و سیما با پخش بازی‌ها قطعا می‌تواند اثربخشی در این بخش داشته باشد.

نفرزاده افزود: نکته مثبت فصل جدید لیگ تاریخ شروع مسابقات است. امسال خوشبختانه می‌توانیم تا پایان سال لیگ را به اتمام برسانیم البته اگر مشکلی پیش نیاید. علاوه بر آن تیم‌ها دیگر تحت فشار نخواهند بود. سال گذشته برنامه دو بازی در هفته واقعا بد بود و تقریبا همه ناراضی بودند.

سرمربی خاتم اردکان در مورد حضور در تورنمنت چهارجانبه باشگاه هراز آمل گفت: باشگاه هراز برای حضور در این تورنمنت برای ما نامه‌ای را ارسال کرو که بعد از بررسی تصمیم گرفتیم قبل از شروع لیگ برای محک تیم‌مان در این تورنمنت شرکت کنیم. این مسابقات به میزبانی هراز است و به جز ما هم هوراسان رامسر و شهرداری گنبد نیز در آن شرکت خواهند کرد. قطعا این گونه بازی می‌تواند در روند آماده سازی تیم‌ها موثر باشند.

نفرزاده در پایان اهداف باشگاه برای فصل جدید را این‌گونه برشمرد: ما زمانی شروع به بستن لیگ کردیم که 9 تیم قبل از ما تیم‌شان را بسته بودند بنابراین عملا ما دست‌مان در جذب بازیکن چندان باز نبود. در کنار این امسال با توجه به وضعیت اقتصادی که وجود دارد بودجه ما از 6 میلیارد تومان به دو میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است بنابراین نمی‌توانیم قول قهرمانی بدهیم اما تلاش خواهیم کرد تا پلی ‌آف بالا بیایم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز