پرسپولیس تهران۳- سایپا تهران صفر

پیروزی باارزش قرمزها در آستانه دربی/ سایپا با خوش شانسی ماندنی شد

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۲۱:۳۶:۵۶
کد خبر: ۱۰۴۷۰۷۶
پیروزی باارزش قرمزها در آستانه دربی/ سایپا با خوش شانسی ماندنی شد
پرسپولیس در آستانه دربی یک پیروزی خوب به دست آورد و سایپا هم با خوش شانسی در لیگ برر ماندنی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس، قهرمان زودهنگام لیگ، در حالی به مصاف سایپا رفت که این دیدار برای نارنجی‌پوشان از اهمیت زیادی برخوردار بود.

پرسپولیس خیلی زود از استرس سایپا سود برد و با استفاده از عمق این تیم در دقیقه 4 توانست توسط وحید امیری به گل دست یابد. هافبک لرستانی قرمزها در موقعیت تک به تک دروازه اکبرمنادی را باز کرد.

بعد از گل نیز این پرسپولیسی‌ها بودند که تا اواسط نیمه جریان بازی را در اختیار داشتند و حملات خود را روی دروازه سایپا ترتیب می‌دادند.

فشار ترس از سقوط باعث شد سایپایی‌ها در ادامه رو به بازی فیزیکی بیاورند و ماحصل آن البته دو کارت زرد برای این تیم بود. با این حال در لحظات پایانی نیمه اول سایپا با سود بردن از ارسال های چپ و راست به دنبال ایجاد فرصت برای آرمان رمضانی بلندقامت بودند که حاصلی برای این تیم نداشت.

در شرایطی که به نظر می‌رسید نیمه اول با همان تک گل خاتمه یابد، سود بردن از موج دوم حمله و ارسال از سمت راست پرسپولیس که با حضور بشار رسن و نعمتی فعال‌تر بود، قرمزها در دقیقه 45 روی ارسال رسن و ضربه سر اوساگوانا به گل دوم رسیدند تا با دست پر راهی رختکن شوند.

photo_2020-08-20_21-19-23

در نیمه دوم با این‌که انتظار می‌رفت سایپا بیشتر حمله کند ولی این پرسپولیس بود که بیشتر صاحب توپ و میدان بود و حمله می‌کرد

در دقیقه 65 ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس را مهدی ترابی نواخت که توپش با برخورد به تیرک دروازه برگشت خورد تا شانس گلزنی‌اش از دست برود.

پرسپولیس که بیشتر در این بازی حمله می‌کرد و موقعیت می‌ساخت در دقیقه 90 به گل سوم هم رسید. علی علیپور با یک ضربه زیبا و فنی از پشت محوطه جریمه گلزنی کرد تا لااقل در تیمش عنوان بهترین گلزن را از آن خود کند.

پرسپولیس در آستانه دربی یک پیروزی بارزش به دست آورد و سایپا هم خوش شانس بود که سقوط نکرد.

بشار رسن (پرسپولیس) مرتضی آقاخان، محمدصادق بارانی (سایپا) در این بازی اخطار گرفتند.

photo_2020-08-20_21-19-55

پرسپولیس تهران: بوژیدار رادوشوویچ، محمدحسین کنعانی‌‌زادگان، سیدجلال حسینی، محمد نادری، سیامک نعمتی، سعید حسین‌‌پور (72- امید عالیشاه)، احمد نوراللهی، بشار رسن (1+90- امیر روستایی)، مهدی ترابی (78- مهدی شیری)، وحید امیری و کریستین اوساگونا (72- علی علیپور)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

سایپا تهران: محمدحسین اکبر منادی، سعید محمدی‌فرد، طاها شریعتی، رضا جعفری (46- مجید علیاری)، آرمین سهرابیان، عارف حاجی‌عیدی، حسین کامیاب، ابوالفضل جلالی، محمدصادق بارانی، آرمان رمضانی، مرتضی آقاخان (46- محمدرضا سلیمانی)

سرمربی: ابراهیم صادقی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز