شاهین شهرداری بوشهر یک- استقلال تهران۴

تکرار نتیجه بازی رفت/ استقلال هم نایب قهرمان شد، هم آسیایی

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۲۱:۴۷:۰۹
کد خبر: ۱۰۴۷۰۷۷
تکرار نتیجه بازی رفت/ استقلال هم نایب قهرمان شد، هم آسیایی
استقلال با تکرار نتیجه بازی رفت هم آسیایی شد و هم روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاهین بوشهر در حالی با قضاوت علی اصغر مومنی به مصاف استقلال رفت که از قبل سقوط کرده بود و تنها انگیزه‌اش در این بازی حفظ اعتبارش بود ولی در طرف مقابل آبی‌پوشان برای کسب سهمیه آسیا سخت به دنبال سه امتیاز این بازی بودند.

در حالی که در نیمه اول توپ و میدان بیشتر در اختیار استقلال بود و این تیم چندین موقعیت را از دست داد اما این شاهین بود که در دقیقه 24 روی شلیک راه دور میلاد صارمی به گل رسید و تا پایان نیمه هم به خوبی از این گل حفاظت کرد و با دست پر به رختکن رفت.

photo_2020-08-20_21-55-20

استقلال که نمی‌خواست سکوی دوم و شانس آسیایی شدند را از دست بدهد، نیمه دوم را با حضور فرشید اسماعیلی در میدان، تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 48 به گل مساوی رسید. پاس تماشایی قایدی به وریا غفوری موقعیت خوبی نصیب کاپیتان استقلال کرد تا از زوایه بسته توپ را به طاق دروازه شاهین بدوزد.

پس از این گل بازهم استقلال بود که بیشتر حمله می‌کرد و موقعیت می‌ساخت ولی مهاجمان این تیم روز خوبی نداشتند و موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌رفت.

در دقیقه 65 بالاخره طلسم گل‌نزدن مهاجمان استقلال در این بازی شکست و پس از فرار عالی فرشید اسماعیلی و پاس به موقع او، شیخ دیاباته از بین دو مدافع شاهین گذشت و در مصافی تک به تک دروازه درویش‌وند را باز کرد.

کار خوب استقلالی‌ها در دقیقه 72 فرصت خوبی برای مهدی قایدی ایجاد کرد تا این بازیکن با یک شوت خوب دروازه شاهین شهرداری را برای بار سوم باز کند. ضربه قایدی از بین یکی، دو مدافع شاهین و البته بین پاهای درویش‌وند وارد دروازه تیم بوشهری شد.

این پایان کار نبود و استقلال در دقیقه 82 به گل چهارم خود هم رسید. سانتر امیرارسلان مطهری، که دقایقی قبل جانشین میلیچ شده بود، با اشتباه مدافع و دروازه‌بان شاهین شهرداری همراه شد تا شیخ دیاباته دروازه خالی را به‌راحتی باز کند و تعداد گل‌هایش را به عدد 15 برساند.

در ادامه هم اتفاق خاصی نیفتاد و استقلال با تکرار نتیجه بازی رفت هم نایب قهرمانی خود را قطعی کرد و هم حضورش در آسیا را.

امیرحسین موسی‌زاده، ابوالفضل درویش‌وند (شاهین شهرداری) در این بازی کارت زرد گرفتند.

photo_2020-08-20_22-10-21

شاهین شهرداری بوشهر: ابوالفضل درویشوند، ابوالفضل رزاق‌پور، مرتضی غلامعلی‌تبار، حسن نجفی، بهروز نوروزی‌فرد، بهمن سالاری، امیرحسین موسی‌زاده (58- سلمان بحرانی)، دانیال مومنی (67- شهاب کرمی)، میلاد صارمی (58- علیرضا ابراهیمی)، اسماعیل شریفات (90- امین مشایخ) ، محمد سلطانی‌مهر (67- حسین مالکی)

سرمربی: مهدی پاشازاده

استقلال تهران: سیدحسین حسینی، آرش داجلیری (46- فرشید اسماعیلی)، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند (87- سینا خادم‌پور)، هرویه میلیچ (79- امیرارسلان مطهری)، وریا غفوری (79- امیرحسین کارگر)، مهدی قایدی (88- امیرحسین خدامرادی) و شیخ دیاباته

سرمربی: فرهاد مجیدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز