رامین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد فدراسیون بسکتبال در سال ۹۸ مثبت بود/ برای پیشگیری از ابتلای ورزشکاران به کرونا اقدامات خوبی را انجام دادیم

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۲۳:۴۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۴۷۸۱۲
عملکرد فدراسیون بسکتبال در سال ۹۸ مثبت بود/ برای پیشگیری از ابتلای ورزشکاران به کرونا اقدامات خوبی را انجام دادیم
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: برای پیشگیری از ابتلای ورزشکاران به بیماری کرونا اقدامات خوبی را انجام دادیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال، با اشاره به هفته دولت درباره عملکرد یک سال اخیر این فدراسیون اظهار کرد: به نوبه خودم هفته دولت را تبریک می‌گویم. امیدوارم بتوانیم با تلاش، سعی و کوشش وظایف خودمان را به نحو احسن انجام بدهیم و بتوانیم منشأ خیر باشیم برای مردم عزیزمان. از همین جا از این فرصت استفاده می‌کنم و اقداماتی را در رابطه با مقابله با ویروس کرونا در فدراسیون بسکتبال در  مدت گذشته داشتیم خدمت هم‌وطنان عزیزم به استحضار برسانم.

او اضافه کرد: در ابتدا با استفاده از دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا در ورزش در بخش ستادی در فدراسیون سعی کردیم به همکاران آموزش لازم را بدهیم برای چگونگی محافظت از خود و رعایت بهداشت فردی و اطلاع‌رسانی در فدراسیون و استفاده از وسایلی که نسبت به ضدعفونی کردن خود فدراسیون و سالن مسابقات و تمرینات و استفاده از پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنیم که خوشبختانه این مهم هم انجام شد.

طباطبایی افزود: در هفته گذشته هم ما تست کرونا را برای همه همکاران فدراسیون داشتیم و خوشبختانه همه تست‌ها منفی شد و خیال همه همکاران ما از این بابت راحت شد و ما توانستیم با آگاه‌سازی و استفاده از پروتکل‌های بهداشتی با این ویروس مبارزه کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم در مسابقات آینده‌ای که در پیش داریم شاهد شیوع این ویروس در ورزش کشور به خصوص بسکتبال نباشیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پایان گفت: در سال 98 نیز در مجموع هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان عملکرد قابل قبولی داشتیم که مهمترین بخش آن کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو توسط تیم آقایان بود. در بخش بانوان هم به ویژه در بسکتبال 3نفره توفیقات خوبی داشتیم که حتی شانس کسب سهمیه هم وجود داشت اما با شیوع کرونا ویروس و تعویق مسابقات گزینشی فعلا سهمیه حضور در توکیو را به دست نیاوردیم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز