کاظم محمودی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سرمربی تراکتور دیسیپلین ندارد/ دنیزلی می‌ماند تراکتور قهرمان می‌شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۰۴:۲۳:۲۲
کد خبر: ۱۰۴۹۰۰۵
سرمربی تراکتور دیسیپلین ندارد/ دنیزلی می‌ماند تراکتور قهرمان می‌شد
مربی سابق تیم فوتبال تراکتور گفت: برکناری دنیزلی از تراکتور اشتباه بود و اگر او در این تیم می‌ماند حتما قهرمان لیگ هم می‌شد.

کاظم محمودی، مربی اسبق تیم تراکتور تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص عملکرد تیم تبریزی در لیگ نوزدهم اظهار داشت: تراکتور فصل را خوب شروع کرد. جذب مربی مثل دنیزلی و حفظ ستاره‌های این تیم و خرید بازیکنان موثر باعث شد این تیم شروع خوبی در لیگ داشته باشد. بعد از یکی، دو ناکامی متاسفانه سرمربی تیم تغییر کرد که به اعتقاد من این اتفاق نباید رخ می‌داد. دنیزلی مربی خوب و با دانشی است و با توجه به حضورش در تیم‌های پاس و پرسپولیس آشنایی کاملی با فوتبال ایران داشت. برکناری دنیزلی تصمیم اشتباهی بود و اگر او در تراکتور می‌ماند حتما این تیم نتایج بهتری می‌گرفت و چه بسا قهرمان لیگ هم می‌شد.

او ادامه داد: با وجود رفتن دنیزلی تا قبل از تعطیلات لیگ تراکتور نتایج خوبی گرفت و روند خوب خود را ادامه داد اما بعد از آغاز دوباره لیگ ما تیمی متفاوت از قبل تعطیلات را دیدیم. سرمربی تیم نتوانست بازیکنان را در تعطیلات کنترل کند و با در نظر گرفتن برنامه‌های تمرینی آنها را روی فرم مناسب نگه دارد. بعد از شروع لیگ ما تیمی بی‌نظم و ناآماده را دیدیم که این اتفاق کاملا قابل پیش بینی بود. بازیکنان اصلی تیم خیلی دیر به تمرینات اضافه شدند و حتی یکی از همین بازیکنان موثر بعد از شروع لیگ در تمرین تراکتور حضور پیدا کرد که این بی‌نظمی به عدم دیسیپلین سرمربی تیم بر می‌گردد و کاریزمای سرمربی را زیر سوال می‌برد. در نهایت هم دیدیم تراکتور هر روز از صدر دورتر شد و حالا فقط باید به فینال جام حذفی برسد تا سهمیه آسیایی بگیرد.

سرپرست و مربی سابق تراکتور در پایان گفت: جا دارد از کسی مثل زنوزی که در این اوضاع بد اقتصادی در فوتبال سرمایه‌گذاری کرده قدردانی کنیم اما از او خواهش می‌کنم برنامه‌ای بلند مدت برای تراکتور طراحی و در این باشگاه ثبات مدیریتی و کادر فنی ایجاد کند. تراکتور با پشتوانه هوادارانش می‌تواند با یک مدیریت صحیح و استراتژی درست به موفقیت برسد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز