محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بدون تعصب می‌گویم پرسپولیس برنده دربی است/ باید به انتخاب‌های کادر فنی احترام گذاشت

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۰۵:۴۰:۲۶
کد خبر: ۱۰۴۹۵۱۷
بدون تعصب می‌گویم پرسپولیس برنده دربی است/ باید به انتخاب‌های کادر فنی احترام گذاشت
مدیر آکادمی پرسپولیس ضمن قدردانی از زحماتی که برای حل مشکل زمین تمرین این تیم‌ها کشیده شد، گفت: خدا را شکر سند زمین شهید گمنام به اسم آکادمی پرسپولیس شد تا بدین ترتیب تیم‌های پایه پرسپولیس پس از نیم قرن مالک زمین شوند.

محمد پنجعلی، مدیر آکادمی پرسپولیس و کاپیتان اسبق سرخ‌پوشان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس در آستانه دربی اظهار داشت: شرایط پرسپولیس با وجود فراز و نشیبی که در برخی از زمان طول فصل داشت، خیلی عالی است و من فکر می‌کنم این تیم با این شرایط خوب می‌تواند فاتح دربی هم باشد. این دیدار باید برنده داشته باشد و اگر بازی روال طبیعی داشته باشد پرسپولیس می‌تواند این بازی را به سود خود به پایان برساند.

او تصریح کرد: پرسپولیس بهترین تیم ایران است که در چند فصل اخیر به حق قهرمان لیگ برتر شده است. کادر فنی تیم  هوشیار  و باتجربه است و می‌تواند در این دیدار هم تیم را با بهترین ترکیب مقابل استقلال به میدان بفرستد. من از تعصب و علاقه‌ای که به این تیم دارم، حرف نمی‌زنم اما معتقدم با توجه به توان خوب این تیم، پرسپولیس در نهایت برنده این دیدار است. 

پنجعلی با اشاره به برگزاری دربی بدون تماشاگر خاطرنشان کرد: درست است که در این بازی استادیوم خالی است اما این دیدار میلیون‌ها تماشاگر دارد که در خانه انرژی ویژه‌ای دارند. من اعتقاد دارم بازیکنان این انرژی را حس می‌کنند. البته کاش شرایط به گونه‌ای بود که این بازی در حضور هواداران دو تیم برگزار می‌شد اما با توجه به شرایط کرونا، استادیوم خالی باعث می‌شود استرس بازیکنان کمتر باشد اما بدون شک در این بازی هم هیجان وجود دارد. 

کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس در مورد عملکرد گلر کروات این تیم در دربی گفت: رادو دروازه‌بان خوبی است اما در مدت حضورش در پرسپولیس کمتر در  بازی‌های بزرگ حضور داشته است. من امیدوارم در این بازی با اعتماد به نفس و با خونسردی کامل درون دروازه پرسپولیس بایستد. بدون شک این دیدار، بازی سنگینی است و حاشیه زیادی دارد که او باید بی‌توجه به آن با تمرکز بالا به‌دنبال نمایش بهترین عملکردش باشد. 

پنجعلی با اشاره به ترکیب دفاعی پرسپولیس برای دربی ادامه داد: کادر فنی در این خصوص می‌تواند بهترین تصمیم را بگیرد که نمونه‌اش را در بازی‌های لیگ شاهد بوده‌ایم. در مورد خط دفاع و در کل ترکیب پرسپولیس در دربی باید بگویم در طول هفته به جمع‌بندی‌های خوبی در این زمینه رسیده و به‌طور قطع بهترین ترکیب را برای پرسپولیس انتخاب خواهند کرد که همه ما باید به انتخاب‌هایشان احترام بگذاریم و از آن حمایت کنیم.

مدیر آکادمی پرسپولیس در پایان گفت: خوشحالم که مسئولان باشگاه پرسپولیس مشکلات آکادمی را حل می‌کنند. خدا را شکر سند زمین شهید گمنام به اسم آکادمی پرسپولیس شد تا بدین ترتیب تیم‌های پایه پرسپولیس پس از نیم قرن مالک زمین شوند. دست وزیر ورزش و جوانان و آقای رسول‌پناه درد نکند که در این راه به ما کمک کردند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز