محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

خلا بیرانوند کاملا احساس شد/ اوساگونا ضعیف عمل کرد

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۱:۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۰۵۰۲۸۳
خلا بیرانوند کاملا احساس شد/ اوساگونا ضعیف عمل کرد
پیشکسوت پرسپولیس عملکرد این تیم را در نیمه دوم و وقت های تلف شده و پنالتی ها را مورد ارزیابی قرار داد.

 محمود کلهر  در گفت و گو با خبرگزاری برنا با اشاره به تغییرات کاری پرسپولیس در نیمه دوم تصریح کرد: در نیمه دوم پرسپولیس متحول شد و تعویض های یحیی و کارهای تیمی پرسپولیس خیلی خوب بود.

او ادامه داد: پرسپولیس با بازی که در  نیمه دوم  می وتانست در 90 دقیقه کار را تمام کند اما نمی دانم چرا پرسپولیس وقتی گل می زند  چرا کار را رها  میکند و فرصت به حریف می دهد تا با ارسال و دریبل و... دروازه‌اش تهدید شود. به اعتقاد من پرسپولیس بد موقعی گل خورد.

این کارشناس فوتبالی خاطر نشان کرد: در وقت های اضافه 2 تیم  مدارا کردند و با احتیاط توپ را در زیمن به گردش درآوردند. طولانی شدن لیگ و بازی های حذفی توان بازیکنان  را کم کرده و مشکلات بدنی باعث آسیب دیدگی آنها شده و همین مساله باعث شد 2 تیم در وقت های تلف شده تمرکز لازم را برای ایجاد موقعیت

کلهر گفت: در ضربات پنالتی غیبت بیرانوند مشخص شد. حضور بک دروازه بان  مطمئن می توانست باعث شود این خلا پر ود ولی تا به امروز این اتفاق رخ نداده است و رادو جانشین خوبی برای او نبود.

کلهر در پایان تصریح کرد: به اعتقاد من تعویض علیپور اشتباه بود و یحیی می بایست او را در زمین نگه می داشت . با حضور اوساگونا دفاع استقلال آزادی عمل بیشتری داشت و ضربه ناشیانه اوساگونا در ضربات پنالتی روز ضعیف او را تکمیل کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز