افشین ملایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

ورزش همگانی مخاطب میلیونی دارد/ استقبال از طرح " آماده‌باش" خوب بود

۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۰۶۰۱
ورزش همگانی مخاطب میلیونی دارد/ استقبال از طرح  آماده‌باش خوب بود
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: ورزش همگانی در کشورمان مخاطب میلیونی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ افشین‌ملایی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی درباره عملکرد این فدراسیون در ایام کرونا اظهار کرد: با توجه به اینکه فدراسیون ورزش‌های همگانی مخاطب میلیونی دارد بنابراین فدراسیون هم باید قابلیت‌های متفاوتی را داشته باشد. به همین خاطر ما از همان روزهای ابتدایی کار تلاش کردیم برای خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان ورزش‌دوست از تمامی ظرفیت‌های کمیته‌ها، انجمن‌ها، هیات‌های استانی و ... بهترین استفاده را ببریم.

او اضافه کرد: در همین راستا و همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران پویش " آماده‌باش" را راه‌اندازی کردیم که خوشبختانه در تحقق این پروژه هم ظرفیت‌ها نیز پای کار آمدند و استقبال خوبی هم از این طرح شد. در ادامه نیز پویش "آقای ورزش در همسایگی" را خواهیم داشت که مربیان ما با حضور مجتمع‌ها و کانون‌های جمعیتی حرکات ورزشی را به همراه شهروندان حاضر در آن مجتمع انجام خواهند داد.

ملایی در پایان با اشاره به پروژه "شهر فعال" گفت: شهر فعال یک پروژه ملی است که هدف آن تعامل با شهرداری‌های شورای شهر تمامی استان‌های کشور است و در این طرح هم هدف اصلی ارائه خدمات به شهروندان است به طوری که بتوانیم در سطح شهر‌ها امکان فعالیت‌های ورزشی را مانند دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و ... را فراهم کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز