بررسی تیم‌های لیگ نوزدهم؛

نساجی مازندران؛ از مهاجرت مهاجری تا اوج‌گیری با فکری

۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ۰۵:۲۹:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۱۱۳۴
نساجی مازندران؛ از مهاجرت مهاجری تا اوج‌گیری با فکری
در ادامه بررسی عملکرد تیم‌های لیگ برتری در دوره نوزدهم نوبت به نساجی مازندران رسید، تیمی که در شرایط خاص حاکم بر لیگ امسال با شرایط ویژه و فراز و نشیب زیادی فصل را به پایان رساند و در نهایت موفق شد در رده نهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نساجی‌چی‌ها با پایان لیگ هجدهم به سراغ محمدرضا مهاجری رفتند تا این فصل را با این مربی آغاز کنند. مهاجری  که در فصل هجدهم هدایت سبزپوشان تبریزی را بر عهده داشت درحالی به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد که مسئولان این تیم امیدوار بودند با توجه به نتایج خوبی که این مربی با ماشین سازی کسب کرده این اتفاق در قائمشهر نیز تکرار شود اما عمر حضور او در لیگ چندان طولانی نبود!

مهاجرت مهاجری از قائمشهر!

لیگ برتر برای نساجی مازندران با رضا مهاجری آغاز شد. این مربی نام آشنا در نهایت در  میانه راه قائمشهر را ترک  کرد و  پس از 20 بازی، از این تیم جدا شد. ماحصل عملکرد مهاجری در این تیم 4 پیروزی، 8 تساوی و 8  شکست بود تا بدین ترتیب این مربی با میانگین یک امتیاز از هر دیدار به کار خود با قائمشهری‌ها پایان دهد و سکان هدایت این تیم مازنی را به کادری استقلالی متشکل از محمود فکری، صمد مرفاوی، سیروس دین‌محمدی، حنیف عمران‌زاده و احمد فیض‌کریملو بسپارد.

شکوفایی با فکری!

نساجی مازندران تا  قبل از حضور فکری از ۲۰  دیدار خود در لیگ نوزدهم ۲۰ امتیاز کسب کرده بود اما این تیم با سرمربی جوان خود شرایط ویژه‌ای را پیدا کرد و از ۱۰ بازی موفق به کسب ۱۸ امتیاز شد.

این تیم برابر ماشین‌سازی، تراکتور و سپاهان در بازی‌های خارج از خانه و فولاد خوزستان در قائمشهر پیروز شد و با کسب ۶ تساوی دیگر برابر تیم‌های مختلف لقب تیم  شگفتی‌ساز  لیگ نوزدهم در نیم فصل دوم را به خود اختصاص داد.

ورودی‌ها و خروجی‌ها

 نساجی مازندران که در آغاز فصل نفرات کلیدی خود را از دست داده بود دست به خرید زد. تیم مهاجری نفراتی چون حامد لک، گئورگی گوولسیانی، فرشاد فرجی، مهرداد عبدی، سجاد آشوری، لاشا توتادزه، آرمینگ دافه و ... را به عنوان مهره‌های اصلی فصل هجدهم  خود از دست داد، این در حالی بود که فرزاد زامهران از بادران، محمد قاضی، مهاجم نام آشنای سابق پیکان، مهرداد کفشگری از سایپا، میلاد سرلک، حسن جعفری و رضا دهقانی از سپاهان، مجتبی بیژن از نفت مسجدسلیمان، محمدجواد جلالی از فجرسپاسی نفراتی بودند که طی روزهای نقل و انتقالاتی به این تیم اضافه شدند تا ترکیب نساجی نسبت به فصل قبل با تغییر و تحولات زیادی روبرو شود. این در حالی بود که در  ادامه جذب علیرضا حقیقی مهم‌ترین نقل و انتقال این تیم محسوب می‌شد که نقش غیرقابل انکاری از موفقیت های این تیم در زمان حضورش در جمع نساجی‌چی‌ها داشت. حسین ماهینی و روح‌الله باقری هم بازیکنان دیگری بودند که در نیم فصل به نساجی مازندران اضافه شدند.

برترین‌ها

علی شجاعی و محمد عباس‌زاده با 4 گل زده برترین گلزنان این فصل نساجی محسوب می‌شدند. این در حالی بودکه شجاعی با 3 پاس گل بهترین پاسور این تیم لقب گرفت. در درون دروازه نیز علیرضا حقیقی با 11 کلین شیت در 21 بازی آمار خوب و قابل توجهی را در این فصل در ترکیب نساجی از خود به نمایش گذاشت.

آمار کلی

نساجی مازندران در حالی 30 بازی این فصل از لیگ برتر را به پایان رساند که در این رقابت‌ها 8 پیروزی، 14 تساوی و 8 شکست داشت. این تیم در این بازی ها 30 گل زده در کارنامه داشت و با توجه به 32 گلی که دریافت کرد، امتیاز 38 و تفاضل گل 2- برای این تیم مازنی به ثبت رسید تا به خاطر تفاضل گل کمتر در مقایسه با نفت مسجدسلیمان به پله نهم جدول رده‌بندی تکیه بزند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز