استقلال-تراکتور؛

مجیدی با جام می‌رود؟/ رونمایی از قهرمان جام حذفی

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۰۰:۴۰:۰۵
کد خبر: ۱۰۵۲۷۴۰
مجیدی با جام می‌رود؟/ رونمایی از قهرمان جام حذفی
قهرمان جام حذفی باشگاه‌های کشور امشب در شهر مشهد مقدس مشخص می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امشب فصل فوتبالی ایران بعد از یک سال طولانی با مشخص شدن قهرمان جام حذفی به پایان می‌رسد. تیم‌های استقلال تهران و تراکتور تبریز در فینال جام حذفی به میدان می‌روند و برای تصاحب دومین جام فوتبال ایران می‌جنگند. دو تیم شرایط کاملا متفاوتی برای این بازی دارند. استقلالی‌ها بعد از پیروزی بزرگ در دربی پایتخت و صعود به فینال فقط چند ساعت خوشحالی کردند و فرهاد مجیدی با استعفایش در اینستاگرام آبی‌پوشان را در شوک فرو برد. البته استعفای او عمر کوتاهی داشت و با وساطت نامجومطلق و برخی از بازیکنان دوباره به تمرینات استقلال بازگشت تا در فینال جام حذفی روی نیمکت تیم بنشیند.

درحالی که به نظر می رسید بعد از بازگشت مجیدی آرامش به استقلال برگردد اما شعله اختلافات سعادتمند و مجیدی بالا گرفت و سرمربی آبی‌ها به تندی مقابل مدیرعامل موضع گرفت. البته مجیدی بعد از این جنجال‌ها بارها در صحبت‌هایی که با بازیکنان خود داشته از آنها خواسته بدون توجه به حواشی ایجاد شده تمام تمرکز خود را روی بازی فینال بگذارند اما قطعا بازیکنان هم مثل خود مجیدی تحت تاثیر اتفاقات روزهای اخیر قرار گرفته‌اند.

البته این سکه روی دیگری هم دارد. همان‌طور که اتفاقات روزهای اخیر ممکن است روی تمرکز و روحیه بازیکنان استقلال تاثیر داشته باشد، می‌تواند آنها را یکدل‌تر و متحدتر از قبل کند تا فرهاد مجیدی را با جام بدرقه کنند. استقلال در بازی امروز همه بازیکنان خود را به جز سیاوش یزدانی در اختیار دارد و با تمام قوا مقابل تراکتور به میدان می رود و روزبه چشمی و علی کریمی هم می‌توانند در فینال به میدان بروند.

در آن سوی میدان هم تراکتوری قرار دارد که در لیگ چهارم شد و حالا در فینال به میدان می‌رود تا دومین قهرمانی خود را در جام حذفی کسب کند و به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان شود. البته تراکتوری‌ها با صعود به فینال سهمیه آسیایی را به دست آوردند اما شاگردان ساکت الهامی به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستند.

تراکتوری‌ها در این دیدار دروازه‌بان اصلی خود رشید مظاهری و همچنین رضا شکاری و رضا اسدی را در اختیار ندارند. نقطه قوت تراکتور در این دیدار حساس 3 کاپیتان تیم ملی اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی، هستند که همه نگاه‌ها به سمت آن‌ها معطوف است تا با تجربه بالای خود گره‌گشای سرخ‌پوشان تبریزی در فینال شوند.

از سوی دیگر جدال فرهاد مجیدی و ساکت الهامی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود. الهامی در لیگ هفتم که در استقلال دستیار فیروز کریمی بود با مجیدی کار کرده و همین موضوع به جذابیت تقابل دو تیم می‌افزاید. مجیدی و الهامی پیش از این در لیگ هم با یکدیگر دیدار کردند که این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز