ترین‌های ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

حضور پررنگ پرسپولیس در نقل و انتقالات/ پورتو، چالشی جذاب برای طارمی/ ترابی و رحمتی به هواداران شوک وارد کردند!

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۰۴:۴۶:۱۳
کد خبر: ۱۰۵۲۸۳۳
حضور پررنگ پرسپولیس در نقل و انتقالات/ پورتو، چالشی جذاب برای طارمی/ ترابی و رحمتی به هواداران شوک وارد کردند!
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته: پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس که توانست برای چهارمین‌بار متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر را به‌دست آورد، حضور پررنگی در بازار نقل و انتقالات داشته تا برای تکرار موفقیت‌های خود آماده شود. پرسپولیس تاکنون موفق به جذب حامد لک، سعید آقایی، احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر شده و به نظر می‌رسد دو بازیکن دیگر هم جذب شوند.

88

شگفتی هفته: سیدمهدی رحمتی

تیم فوتبال شهرخودرو مشهد که لیگ نوزدهم را با تعدد مربیان و تغییر و تحولات روی نیمکت مربیگری خود سپری کرد، برای لیگ بیستم با هدایت سیدمهدی رحمتی روانه مسابقات خواهد شد. رحمتی با تصمیم فرهاد حمیداوی، مالک شهرخودرو، به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی شد تا چالش جدید و البته دشواری را در لیگ قهرمانان آسیا و سپس لیگ برتر تجربه کند.

103

انتقال هفته: مهدی طارمی

مهدی طارمی، ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم ریوآوه پرتغال موفق شد 18 گل در لیگ به ثمر برساند، با امضای قراردادی 4 ساله راهی پورتو شد تا فصل آینده حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. طارمی امیدوار است بازهم به درخشش خود ادامه بدهد و قطعا موفقیت‌های احتمالی او در پورتو بیشتر از همیشه به چشم خواهد آمد.

95

پیشنهاد هفته: فینال جام حذفی

از ساعت 18:15 امروز و در ورزشگاه امام رضا (ع) دو تیم فوتبال استقلال تهران و تراکتور تبریز به مصاف هم می‌روند تا تکلیف قهرمان جام حذفی مشخص شود. استقلال در مرحله قبل توانست تیم پرسپولیس را در ضربات پنالتی مغلوب کند و تراکتور نیز موفق شد تیم نفت مسجدسلیمان را با یک گل از پیش‌رو بردارد.

گزارش بازی تراکتور و استقلال

جدایی هفته: مهدی ترابی

مهدی ترابی، ستاره تیم فوتبال پرسپولیس که در قهرمانی قرمزپوشان در لیگ نوزدهم نقش زیادی داشت، در اقدامی عجیب قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد تا به اعضای کادر فنی و هواداران شوک وارد کند. به نظر می‌رسد ترابی به‌زودی راهی لیگ ستارگان قطر می‌شود.

101

شخصیت هفته: محمود فکری

محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران که عملکرد خوبی در لیگ نوزدهم داشت، از سه تیم استقلال تهران، ذوب‌آهن اصفهان و نفت مسجدسلیمان، پیشنهاد مربیگری دریافت کرد اما او اعلام کرد برای لیگ بیستم نیز روی نیمکت تیم نساجی خواهد نشست.

78

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز