بشار برای ماندن چه شروطی دارد؟

تمدید مشروط شماره ۵ با پرسپولیس!

۱۳۹۹/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۰۵۳۳۲۸
تمدید مشروط شماره ۵ با پرسپولیس!
یکی از مهم‌ترین برنامه‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس تمدید و ادامه همکاری با ستاره‌هایش است که بشار رسن یکی از این ستاره‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری  برنا، ستاره شماره 5 پرسپولیس که ادامه همکاری او با سرخ ها یکی از دغدغه های هواداران این تیم محسوب می شود برای ادامه همکاری با سرخ ها شروطی را تعیین کرده است که در صورت تحقق آنها، می توان گفت پیراهن شماره 5 پرسپولیس نیز  در فصل بعد بر تن او خواهد ماند.

شرط اول برای تمدید!

اخبار رسیده در خصوص میزان مطالبات این بازیکن عراقی از این حکایت دارد که گفته می‌شود  او  چیزی حدود  90 درصد از قرارداد این فصل  اخیرش در پرسپولیس را را دریافت کرده اما  موضوع اصلی مربوط به مطالبات قبلی اوست. گویا این بازیکن از فصول گذشته مطالبات زیادی دارد و به همین دلیل یکی از  اصلی‌ترین شروط او برای تمدید با سرخ‌ها، تسویه حساب مطالبات قبلی‌اش است.

چراغ سبز مدیران پرسپولیس

در این راستا گفته می‌شود مدیران پرسپولیس در این زمینه به او قول همکاری داده‌اند و در جلسه‌ای که بین مدیر برنامه‌های او و مسئولان باشگاه برگزار شده به او اعلام کرده‌اند ظرف یکی، دو روز آتی حساب‌های قبلی او را با باشگاه به صفر خواهند رساند. 

افزایش 10 درصدی قرارداد

البته این موضوع تنها شرط بشار برای ادامه همکاری نیست و شنیدیم این هافبک عراقی از پرسپولیسی‌ها برای فصل بعد تقاضای افزایش 10 درصدی قراردادش را مطرح کرده که گویا این شرط هم مورد قبول مدیران پرسپولیس قرار گرفته است. با این تفاسیر به نظر می‌رسد ظرف روزهای آینده (احتمالا روز شنبه) با عملی شدن این 2 شرط، پرسپولیس و بشار قرارداد خود را تمدید کرده و خیال همه بابت آینده این بازیکن عراقی در پرسپولیس راحت شود. لازم به ذکر است قرارداد بشار در فصل جاری با پرسپولیس 380 هزار دلار بود که قرار است برای فصل بعد با افزایش 10 درصدی روبرو شده و 420 هزار دلار می‌شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز