پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

من با کت و شلوار درون دروازه می‌ایستادم بهتر از حسینی گلری می‌کردم/ تفکر دروازه‌بان استقلال غیرحرفه‌ای است

۱۳۹۹/۰۶/۱۴ - ۲۳:۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۵۳۴۶۲
من با کت و شلوار درون دروازه می‌ایستادم بهتر از حسینی گلری می‌کردم/ تفکر دروازه‌بان استقلال غیرحرفه‌ای است
پیشکسوت مازندرانی باشگاه استقلال گفت: دروازه‌بانان استقلال و تراکتور در بازی فینال عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و اگر من با این سن و سال کت و شلوار بپوشم و درون دروازه بایستم از آنها بهتر توپ می‌گیرم.

پیروز جغتاپور، دروازه‌بان مازندرانی اسبق استقلال و تیم ملی، در گفت‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص عملکرد سیدحسین حسینی در استقلال اظهار داشت: یک بازی نمی‌تواند ملاک درستی برای ارزیابی عملکرد یک دروازه‌بان باشد. بعد از شکست استقلال مقابل تراکتور در فینال جام حذفی انتقادات زیادی از حسینی شده در صورتی که ممکن است همین افراد هفته گذشته بعد از بازی دربی به تمجید از حسینی پرداخته باشند. در مجموع حسینی به دلیل اینکه رقیبی در فصل اخیر نداشت، طبعا انگیزه‌ای هم برای بهتر شدن در او شکل نگرفت و افت کرد. این درخواست او از باشگاه استقلال که رقیب نداشته باشد اوج تفکر غیر حرفه‌ای اوست که متاسفانه هم به خودش ضربه زد و هم به استقلال.

او ادامه داد: دروازه‌بان مهمترین پست در یک تیم فوتبال است که باید خطای 10 بازیکن دیگر را پوشش دهد. به جرات می‌گویم دروازه‌بانان استقلال و تراکتور در بازی فینال جام حذفی عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و اگر من با این سن و سال کت و شلوار بپوشم و درون دروازه بایستم از آنها بهتر توپ می‌گیرم. به نظر من بزرگترین نقطه ضعف حسینی نداشتن اعتماد به نفس است از همان شروع بازی وقتی تصویر حسینی را در تلویزیون دیدیم، اخمو و ناراحت بود در صورتی که یک دروازه‌بان بزرگ بیشتر از هر چیز به روحیه نیاز دارد.

دروازه‌بان اسبق استقلال تصریح کرد: حتما فوتبال دوستان احمدرضا عابدزاده را با آن رفتارهای خاص و منحصر به فردش در خاطر دارند که چطور با روحیه بالای خود مهاجمان حریف را تضعیف روحیه می‌کرد. حسینی دروازه‌بانی است که اعتماد به نفس ندارد و وقتی هم یک گل می‌خورد کاملا به هم می‌ریزد و از نظر روحی افت می‌کند. استقلال برای فصل آینده حتما نیاز به یک دروازه‌بان خوب دارد چون نمی‌تواند با اتکا به حسینی در سه جام مهم به میدان برود.

جغتاپور در پایان گفت: با توجه به اینکه در لیگ خودمان کمبود دروازه‌بان خوب داریم امیدوارم قانونی تصویب شود که به باشگاه‌ها اجازه جذب دروازه‌بان خارجی بدهد البته منوط به اینکه کمیته‌ای وجود داشته باشد که کیفیت بازیکنانی که قرار است جذب شوند را تائید کند. کمیته‌ای که از افراد شایسته تشکیل شده باشد. اما متاسفانه این روزها می‌بینیم دلال‌ها برای فوتبال ایران تصمیم می‌گیرند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز