ایگور پانادیچ در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

انتقادات از رادوشوویچ عادلانه نیست/ لک خرید خوبی برای پرسپولیس است/ بیرانوند می‌تواند به تیم‌های بزرگ‌تر برود

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۷:۰۴:۰۸
کد خبر: ۱۰۵۴۰۲۸
انتقادات از رادوشوویچ عادلانه نیست/ لک خرید خوبی برای پرسپولیس است/ بیرانوند می‌تواند به تیم‌های بزرگ‌تر برود
مربی اسبق تیم پرسپولیس معتقد است حضور دو دروازه‌بان پرقدرت در هر تیمی می‌تواند باعث رقابت شده و این موضوع در نهایت به سود تیم خواهد بود.

ایگور پانادیچ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حضور حامد لک به عنوان یکی از دروازه‌بان‌های فصل بعد تیم پرسپولیس گفت: او دروازه‌بان خوبی است و می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد.

مربی گلرهای سابق پرسپولیس ادامه داد: یکی از فاکتورهای موفقیت برای هر تیمی حضور دو دروازه‌بان خوب است که این موضوع باعث رقابت خواهد شد. یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس در سال‌های اخیر هم این موضوع بود. به اعتقاد من پرسپولیس با توجه به حضور دو سنگربان خوب و آماده در طول این سال‌ها با مشکل خاصی در دروازه‌اش روبرو نشد.

او به برخی اخبار که از حضور احتمالی یک دروازه‌بان دیگر در پرسپولیس مطرح می‌شود، واکنش نشان داد و گفت: از نظر من در شرایط فعلی تنها دروازه‌بانی که می‌تواند در سطح حضور در پرسپولیس باشد، پیام نیازمند است. دروازه‌بانی که ما در سال اول حضورش در فوتبال ایران تلاش کردیم پیام را برای حضور در پرسپولیس جذب کنیم اما این اتفاق رخ نداد و او سپاهان را انتخاب کرد.

پانادیچ به شرایط علیرضا بیرانوند در فوتبال بلژیک اشاره کرد و افزود: بدون شک شرایط فوتبال اروپا با فوتبال ایران متفاوت است. بیرانوند کیفیت خود را در عرصه بین‌المللی ثابت کرده و بر این باور هستم او می‌تواند در تیم جدیدش هم موفق باشد. به نظر من موفقیت بیرانوند می‌تواند ادامه‌دار باشد. او این توان فنی را دارد که از فوتبال بلژیک به تیم‌های بزرگ‌تر هم برسد.

او با اشاره به شرایط رادوشوویچ در تیم اظهار داشت: رادو تا به امروز توانایی‌های خودش را نشان داده است. زمانی که او را برای سال اول به پرسپولیس آوردیم بهترین دروازه‌بان ایران را داشتیم اما دروازه‌بانی در سطح بالا جذب کردیم تا حس رقابت وجود داشته باشد. او بعد از بیرانوند هم شرایط خوبی را از خود نشان داد.

ایگور در خصوص انتقاداتی که به عملکرد رادو در دربی می‌شد، تصریح کرد: دربی را با دقت دیدم. باید کارشناسانه به این شرایط نگاه کرد. او در آن دیدار روی گل ها مقصر نبود و این انتقادها عادلانه نیست. در مورد گل دوم دربی هم باید بگویم هیچکس نمی‌تواند در شرایط بازی خودش را به جای دروازه‌بان بگذارد. در آن صحنه بازیکن استقلال باید در آن صحنه توسط مدافعی که کنار او بود یارگیری می‌شد که این اتفاق رخ نداد. این در حالی است که پنالتی هم  یک شرایط خاص و 50- 50 است و حتی گلرهای بزرگ هم ممکن موفق عمل نکنند. از دید  من، رادو در دربی چند مهار موفق داشت و یکی از بهترین‌های پرسپولیس در آن بازی بود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز