حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تصمیم اول و آخر با سرمربی تیم است/ به یک شرط جدایی ستاره‌ها به پرسپولیس ضربه نخواهد زد

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۰۷:۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۵۱۱۷
تصمیم اول و آخر با سرمربی تیم است/ به یک شرط جدایی ستاره‌ها به پرسپولیس ضربه نخواهد زد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس براین باور است جدایی ستاره‌ها از این تیم به یک شرط می‌تواند تاثیر منفی برای این تیم در فصل بعدی نداشته باشد.

حسین عبدی، کاپیتان اسبق پرسپولیس و سرمربی تیم نوجوانان ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به برنامه‌های پرسپولیس برای آینده‌اش در فصل آتی اظهار داشت: شرایط پرسپولیس بستگی به تصمیم‌گیری‌ها و بودجه‌شان دارد. بودجه مالی از این بابت که این موضوع روی تصمیمات خیلی تاثیر می‌گذارد و تصمیم‌گیری هم از این جهت که اگر تصمیم غلط بگیرند شما هرچقدر هم بودجه داشته باشید فرقی نمی‌کند و ممکن است با مشکلات بعدی روبرو شوید. با این تفاسیر هم بودجه مالی و تصمیم‌گیری‌ها می‌تواند تاثیرات زیادی بر روی آینده این تیم و باشگاه بگذارد.

او با اشاره به عملکرد تیم در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: مطمئنا باشگاه باید برنامه‌های خیلی منطقی و جدی داشته باشد که خدای نکرده بازیکنانی نیاورد که نتواند از آنها استفاده کند. مطمئنا در خصوص خریدهای تجزیه و تحلیل‌های فنی صورت گرفته است. البته در این رابطه  یک بحث دیگر هم وجود دارد؛ معمولا هر بازیکنی که در تیم قبلی‌اش خوب بوده مطمئنا در تیم پرسپولیس صددرصد گارانتی نیست که همان کیفیت را داشته باشد. بازیکنان جدید در هر تیمی تا بیاید و با شرایط  فنی و روانی‌اش هماهنگ شود، نیازمند زمان است. روی همین حساب به نظر من باید عیار خریدهای جدید پرسپولیس، در تمرینات و بازی ها دید و آن وقت در خصوص آنها نظر داد.

سرمربی تیم نوجوانان افزود: مطئمنا سرمربی تیم از خریدهای جدید پرسپولیس شناخت کافی را دارد. من تقریبا بازیکنان لیگ را خوب می‌شناسم اما در هر صورت هر کدام از این نفرات که در فصل نقل و انتقالات به عضویت پرسپولیس آمده‌اند، بستگی به سلیقه سرمربی دارد نه شخص دیگری. فکر می‌کنم با توجه به خریدهای جدید و نفراتی که از فصل قبل در پرسپولیس مانده‌اند رقابت خیلی خوبی را در فصل بعد شاهد باشیم و در نهایت حرف اول و آخر را سرمربی تیم برای انتخاب ترکیب اصلی خواهد زد.

عبدی در مورد جدایی چهره‌های شاخصی چون علی علیپور و مهدی ترابی از پرسپولیس گفت: فقط نباید در خصوص این 2 نفر صحبت کرد و باید نام علیرضا بیرانوند هم به لیست اضافه کنید. این در حالی است که نفرات دیگری هم که ممکن است از تیم جدا شوند. روی همین حساب وقتی نفرات جداشده زیاد می‌شوند، این موضوع تاثیر منفی روی روند فنی پرسپولیس می‌گذارد مگر اینکه نفرات جدید سریع بتوانند خودشان را هماهنگ کنند تا خلاء جدایی ستاره‌ها از پرسپولیس احساس نشود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز