محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تلاش می‌کنیم امسال پدیده لیگ برتر باشیم/ به درخواست باشگاه‌ها، فدراسیون تاریخ شروع مسابقات را تغییر داد

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۰۹:۰۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۵۵۱۳۹
تلاش می‌کنیم امسال پدیده لیگ برتر باشیم/ به درخواست باشگاه‌ها، فدراسیون تاریخ شروع مسابقات را تغییر داد
سرمربی شورا و شهرداری قزوین گفت: به درخواست باشگاه‌ها، فدراسیون تاریخ شروع لیگ را تغییر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا اسلامی، سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین، درباره آخرین وضعیت تیمش برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: تیم ما تقریبا در آخرین لحظات بسته شد یعنی اکثر بازیکن‌های نامی بسکتبال جذب سایر تیم‌ها شده بودند اما به هر صورت ما هم بی‌برنامه نبودیم و تلاش کردیم با حفظ یکسری از بازیکنان و جذب تعدادی دیگری از بازیکن‌هایی که بدون تیم مانده بودند تیم را ببندیم و تمرینات‌مان را شروع کنیم. خوشبختانه شورا و شهرداری قزوین تیم خوبی است و مدیران آن حمایت خوبی از تیم دارند‌. 

او با اشاره به هدف‌گذاری این باشگاه برای فصل جدید رقابت‌های لیگ توضیح داد: واقعا نمی‌توان خلاف واقعیت صحبت کرد الان اکثر بازیکنان ملی‌پوش جذب دو تیم مطرح شدند و سایر بازیکنان هم در 7،8 تیم مشخص حضور پیدا کردند، قطعا شرایط تیم ما با آنها قابل قیاس نیست ولی ما تلاش خواهیم کرد با حمایت هواداران‌مان امسال در لیگ به یک پدیده تبدیل شویم.

اسلامی در مورد برگزاری رقابت‌های لیگ به صورت متمرکز بیان کرد: به نظرم در شرایط حال حاضر این روش بهترین تصمیم بود که فدراسیون گرفت، به هر حال امیدوارم تیم‌ها همکاری کنند تا دور مقدماتی را به این شکل با حفظ پروتکل‌های بهداشتی سپری کنیم تا شرایط برای نیم فصل دوم بهتر شود تا تیم‌ها بتوانند در استان‌های خود میزبان بازی‌ها باشند.

سرمربی شورا و شهرداری قزوین درباره تغییر تاریخ مسابقات لیگ گفت: فدراسیون تصمیم داشت در همان تاریخ مشخص شده، یعنی مهر، مسابقات را برگزار کند اما تعدادی از باشگاه‌ها به دلیل نداشتن آمادگی لازم تقاضای تغییر این تاریخ را داشتند که در نهایت شروع مسابقات به آبان ماه موکول شد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز