رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مجیدی باید تا لیگ قهرمانان آسیا در استقلال می‌ماند/ نمی‌دانم جواب هواداران ناراحت را چه بدهم!

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۳:۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۰۵۵۵۲۹
مجیدی باید تا لیگ قهرمانان آسیا در استقلال می‌ماند/ نمی‌دانم جواب هواداران ناراحت را چه بدهم!
مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فرهاد مجیدی حتی اگر با مدیریت باشگاه اختلاف داشت باید تا پایان لیگ قهرمانان در استقلال می‌ماند و به تیم کمک می‌کرد.

رضا عنایتی که با پیراهن تیم‌های استقلال و ابومسلم آقای گلی فوتبال ایران را در کارنامه خود دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال شرایط چندان خوبی ندارد و هواداران نگران هستند. وقتی در کوچه و خیابان هستم و هواداران من را می‌بینند درباره مشکلات استقلال سوال می‌پرسند اما من واقعا جوابی برای آنها ندارم و فقط اظهار امیدواری می‌کنم اوضاع تیم هرچه زودتر سروسامان پیدا کند چون هواداران استقلال واقعا سرخورده و ناراحت هستند.

او ادامه داد: اگر حاشیه‌های قبل از فینال رخ نمی‌داد استقلال حتما قهرمان جام حذفی می‌شد. با تمام احترامی که برای فوتبال تبریز قائلم ولی تراکتور تیمی نبود که بتواند استقلال را شکست دهد. استقلال در آن بازی به خودش باخت نه به تراکتور. وقتی ذهن فوتبالیست درگیر شود نمی‌تواند روی فوتبالیش تمرکز کند و در بازی فینال جام حذفی هم استقلال اسیر حاشیه‌ها شد و یک جام را از دست داد.

سرمربی تیم هوادار با اشاره به مشکلات استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: من هم مثل هواداران نگران هستم چون بازیکنان جدید هم نمی‌توانند در لیگ قهرمانان برای تیم بازی کنند. با این حال امیدوارم بازیکنان استقلال غیرتمند و متحد شوند و بتوانند در آسیا نتایج خوبی بگیرند.

عنایتی که با فرهاد مجیدی در استقلال همبازی بوده درخصوص جدایی او از جمع آبی‌پوشان افزود: از فرهاد مجیدی با توجه به هوش و تجربه بالایی که دارد انتظار نداشتم در آستانه فینال جام حذفی تصمیم به استعفا بگیرد. فرهاد حتی اگر با مدیریت باشگاه اختلاف داشت هم باید تا پایان لیگ قهرمانان باید در استقلال می‌ماند و به تیم کمک می‌کرد.

سرمربی هوادار درباره مربیگری مجید نامجومطلق در استقلال گفت: در شرایط فعلی نامجومطلق بهترین گزینه بود. چون استقلال هم فرصت انتخاب سرمربی نداشت هم اینکه هر آدم جدیدی می آمد به زمان نیاز داشت تا از تیم شناخت پیدا کند اما نامجومطلق این شناخت را از تیم دارد و نقاط ضعف و قوت تیمش را می‌شناسد. متاسفانه استقلال سال‌هاست که اسیر تغییرات و بی‌ثباتی‌ها شده و نمی‌دانم چرا این اتفاقات فقط برای این تیم رخ می‌دهد. یکی از عوامل اصلی در موفقیت ثبات است که استقلال مدت‌هاست این فاکتور را از دست داده و این موضوع حتی برای سال آینده هم به این تیم ضربه می‌زند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز