اشرف امینی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هیچ اختلافی بین فدراسیون کاراته و اعضای کادر فنی وجود ندارد/ المپین‌ها به صورت انفرادی تمرین می‌کنند

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۰۵:۵۶:۵۴
کد خبر: ۱۰۵۶۹۳۹
هیچ اختلافی بین فدراسیون کاراته و اعضای کادر فنی وجود ندارد/ المپین‌ها به صورت انفرادی تمرین می‌کنند
سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته گفت: هیچ اختلافی بین فدراسیون کاراته و کادر فنی وجود ندارد و المپین‌ها به صورت انفرادی تمرین می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اشرف امینی، سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته، درباره زمان شروع اردوهای تیم‌ ملی، عنوان کرد: برای ما اولین اولویت سلامتی بازیکنان است به همین دلیل بعید می‌دانم در چنین شرایطی بتوانیم اردوهای تیم‌ملی را شروع کنیم. البته ما با کادر فنی در ارتباط هستیم و رایزنی کردیم برای مشخص شدن تاریخ از سرگیری اردوها اما هنوز هیچ تاریخ و زمانی قطعی نشده است. در واقع هفته آینده جلسه‌ای را در فدراسیون خواهیم داشت تا بیشتر در مورد شرایط حال حاضر برنامه‌ریزی کنیم.

او با اشاره به مسابقات کاراته‌وان مراکش ادامه داد: فدراسیون جهانی تاریخ مسابقات را برای سال 2021 مشخص کرده با این اوصاف نزدیک‌ترین رقابت مهم پیش‌رو برای ملی‌پوشان مسابقات کاراته‌وان مراکش خواهد بود. در این این رقابت‌ها شانس کسب سهمیه حداقل در یک وزن و تثبیت سهمیه سایر وزن‌ها را داریم بنابراین باید برنامه‌ریزی دقیق و مشخصی را برای تحقق اهداف‌مان داشته باشیم. در حال حاضر نفرات المپیکی ما به‌صورت انفرادی زیر نظر مربی تمرین می‌کنند تا شرایط برای برگزاری اردوها طبق روال همیشگی مهیا شود.

امینی خاطر نشان کرد: فدراسیون کاراته در این شرایط کرونایی در بخش کاتا فعالیت خوبی را داشت و در حال حاضر به دنبال برگزاری لیگ کاتا هستیم و در روزهای آینده نیز کاتای ساحلی را خواهیم داشت چراکه در این شرایط محدودیت خیلی جدی برای کاتا نداریم چون که راحت‌تر می‌شود پروتکل‌ها را رعایت کرد اما در بخش کومیته واقعا وضعیت قابل قیاس نیست و باید دید به چه شکل می‌توان برنامه‌های تعیین شده را اجرا کرد کسی در این بین سلامتی‌اش به خطر نیفتد. شرایط فدراسیون برای برگزاری اردوها مناسب است و باید ببینیم ستاد مبارزه با کرونا چه پروتکل‌هایی را برای ما تدوین می‌کند و در کنار آن کادر فنی چه برنامه‌ای دارد. همه این موارد در کنار هم باعث تاخیر در برگزاری اردوهاست و هیچ اختلافی بین ما و کادر فنی وجود ندارد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز