پرسپولیس شجاع شد، خلیل‌زاده گل زد؛

رمزگشایی از پیروزی شیرین تیم یحیی

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۵:۰۲:۱۴
کد خبر: ۱۰۵۹۶۹۸
رمزگشایی از پیروزی شیرین تیم یحیی
تیم پرسپولیس برابر التعاون برد ارزشمندی را به دست آورد و با کسب این 3 امتیاز موفق شد امیدهای خود را برای صعود از این مرحله افزایش بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاگردان گل‌محمدی در شرایطی موفق شدند 3 امتیاز ارزشمند این دیدار را به دست آورند که در طول 90 دقیقه بازی متفاوتی را در 2 نیمه از خود به نمایش گذاشتند اما در نهایت موفق شدند 3 امتیاز مهم این بازی را به اندوخته‌های قبلی شان اضافه کنند.

پرسپولیس در نیمه اول این دیدار کمی ناهماهنگ و سردرگم بود که البته این موضوع با توجه به حضور 5 بازیکن جدید از ترکیب 11 نفره که برای اولین‌بار در یک بازی رسمی در کنار هم حضور پیدا کرده بودند، غیر طبیعی نبود. اشکالی که رفته‌رفته برطرف شد و در نیمه دوم شاهد این موضوع بودیم که درصد اشتباهات فردی و ناهماهنگی‌ها کمتر شده بود تا بازی روان‌تری را از شاگردان یحیی در نیمه مربیان این دیدار شاهد باشیم.

پرسپولیس زمانی موفق شد برتری نسبی خود را به برتری عددی تبدیل کند که شجاعت بیشتری را چاشنی کار خود کرد و با میل به هجوم بیشتری به سمت دروازه حریف یورش برد، حریفی که اگرچه از بازی‌های خود در لیگ عربستان خسته به نظر می‌رسید اما در طول 90 دقیقه حتی یک دقیقه هم پا پس نکشید و با چند حمله خطرناک روی دروازه پرسپولیس نشان داد با وجود صدرنشینی در این گروه برای کسب حداکثر امتیاز روبروی نماینده ایران به میدان آمده بود.

در نیمه دوم زمانی که پرسپولیس بیشتر حمله کرد و برای رسیدن به گل از خود شجاعت بیشتری به خرج داد، توانست از یک غفلت کوچک حریف بهترین نتیجه را بگیرد تا شجاع با شوتی از نقطه‌ای که هیچ‌کس مزاحمش نبود پیروزی دلچسبی را برای پرسپولیس رقم بزند.

روند بازی پرسپولیس در این دیدار نشان داد اگر گل‌محمدی با شجاعت تیمش را به میدان بفرستد می‌تواند نتیجه خوبی را بگیرد. حضور بازیکنی باتجربه‌ای مانند امید عالیشاه در میانه میدان و اضافه شدن آرمان رمضانی با انگیزه و تازه نفس این انرژی را به پرسپولیس بخشید که بتواند به گل برسد، گلی که حاصل کرنر ارسالی از سوی عالیشاه بود تا خلیل‌زاده با شوتی دقیق کار را برای حریف عربستانی پرسپولیس تمام کند و پرسپولیس و یحیی مزد شجاعت‌شان را با گل "شجاع" بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز