مسئولان سازمان لیگ می‌توانند الگوبرداری کنند؛

تیم‌های آسیایی چقدر پاداش می‌گیرند؟

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۶:۰۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۶۱۳۴۳
تیم‌های آسیایی چقدر پاداش می‌گیرند؟
تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا حتی برای پیروزی و تساوی در مرحله گروهی هم پاداش می‌گیرند و می‌توانند بخشی از هزینه‌های سفر و اقامت خود در کشورهای دیگر را از این طریق تامین کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کمیته برگزاری مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا هر ساله جوایزی را برای تیم هایی که در این رقابت ها حضور دارند، در نظر می گیرد. این جوایز یکی از اصلی ترین انگیزه های تیم های آسیایی برای حضور در این رقابت ها است خصوصا برای تیم های ایرانی تا با دریافت این جوایز بتوانند بخشی از مشکلات مالی خود را برطرف کنند. از طرف دیگر با افزایش قیمت ارز در کشورمان و تبدیل دلار به ریال باشگاه های ایرانی می توانند درآمد زیادی از طریق حضور در لیگ قهرمانان آسیا به دست بیاورند. نکته جالب در جوایز AFC این است که نه تنها برای تیم های قهرمان، نایب قهرمان جوایزی درنظر گرفته می شود بلکه حضور در مراحل نیمه نهایی، یک چهارم نهایی و یک هشتم نهایی هم برای تیم ها درآمد زا خواهد بود.

تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا حتی برای پیروزی و تساوی در مرحله گروهی هم پاداش می گیرند و می توانند بخشی از هزینه های سفر و اقامت خود در کشورهای دیگر را از این طریق تامین کنند.

این در حالی است که در لیگ برتر فوتبال ایران حتی به تیم قهرمان هم پاداشی داده نمی شود و بد نیست که فدراسیون فوتبال ایران برای افزایش انگیزه تیم ها برای قهرمان و نایب قهرمان یا حتی تیم هایی که سهمیه آسیایی را به دست می آورند جوایزی در نظر بگیرد.

در ادامه میزان پاداش در مراحل مختلف لیگ قهرمانان را می خوانید.

تیم قهرمان:‌ ۴ میلیون دلار

تیم نایب قهرمان: ۲ میلیون دلار

حضور در نیمه نهایی: ۲۵۰ هزار دلار

حضور در یک چهارم نهایی: ۱۵۰ هزار دلار

حضور در یک هشتم نهایی: ۱۰۰ هزار دلار

پیروزی در مرحله گروهی و سایر مراحل حذفی: ۵۰ هزار دلار

تساوی در مرحله گروهی و سایر مراحل حذفی: ۱۰ هزار دلار

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز