استقلال تهران یک- الشرطه عراق یک

کار استقلال به اگر و اما کشید

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۲۷:۲۹
کد خبر: ۱۰۶۱۴۷۴
کار استقلال به اگر و اما کشید
استقلال مقابل الشرطه به تساوی یک- یک رضایت داد تا کارش به اگر و اما کشیده شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ استقلال و الشرطه در حالی در استادیوم خلیفه دوحه به مصاف هم رفتند که هر دو تیم برای صعود چشم به سه امتیاز این دیدار داشتند.

به رغم این‌که انتظار می‌رفت استقلال از انگیزه بیشتری برای کسب پیروزی برخوردار باشد اما الشرطه پس از غلبه بر الاهلی عربستان روحیه مضاعفی به دست آورده بود و از همان ابتدا بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و روی دروازه استقلال خطر ایجاد می‌کرد تا این‌که در دقیقه 26 به گل رسید.

ارسال یک کرنر از منطقه راست در حالی‌که همه استقلالی‌ها فقط توپ را نظاره می‌کردند با ضربه سر مازین فیاض همراه شد و توپ به تور دروازه استقلال بوسه زد.

پس از این گل انتظار می‌رفت استقلال برای جبران نتیجه پیش بکشد اما این تیم بیشتر عصبی بود و حملاتش هم از زهر لازم برخوردار نبود و در عوض الشرطه دو، سه بار دیگر خطرساز شد و استقلالی‌ها خوش شانس بودند که در نیمه اول بیشتر از یک گل نخوردند.

02

استقلال نیمه دوم را با یک تعویض آغاز کرد و علی کریمی که پس از فینال جام حذفی دیگر کنار تیم نبود و روز گذشته به قطر رفت جانشین فرشید باقری شد تا شاید در نتیجه تغییری ایجاد شود.

آبی‌ها که در این بازی به دلایل نامعلومی سفیدپوش بودند از همان شروع نیمه دروازه الشرطه را آماج حمله قرار دادند اما موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌رفت.

استقلال از دقیقه 57 و با حضور مطهری با سه مهاجم دروازه الشرطه را هدف گرفت و یک دقیقه بعد تا آستانه گل مساوی پیش رفت اما ضربه قایدی را دروازه‌بان الشرطه با واکنشی دیدنی دفع کرد.

عراقی‌ها که خطر را جدی می‌دیدند با تعویض دو مهاجم خود جان تازه‌ای به خط حمله خود بخشیدند تا کمی از زیر فشار خارج شوند.

فشار استقلالی‌ها بالاخره در دقیقه 68 به ثمر نشست و این تیم به گل مساوی رسید. شوت اسماعیلی با دفع ناقص دروازه‌بان الشرطه همراه شد تا در ریباند امیرارسلان مطهری دروازه عراقی‌ها را باز کرده و تعویض طلایی نامجومطلق لقب بگیرد.

پس از گل مساوی استقلال پاپس نکشید و برای رسیدن به گل پیروزی بخش کماکان حمله می‌کرد اما عراقی‌ها هم با چنگ و دندان از دروازه‌ خود محافظت می‌کردند و نیم نگاهی هم به ضدحملات داشتند.

حملات پایانی استقلال ثمری نداشت و بازی با تساوی یک- یک تمام شد تا کار آبی‌ها به اگر و اما کشیده شود و جا دارد کسانی که این تیم خوب را به هم ریختند و پس از هدر رفتن قهرمانی جام حذفی، این تیم را در آستانه حذف از آسیا قرار دادند امروز پاسخگو باشند.

کو هیونگ جین، داور کره‌ای این بازی، به آرش رضاوند، هرویه میلیچ، وریا غفوری (استقلال) و مروان حسین، سعد عبدالعامر لعیبی، صدق زمیل (الشرطه) کارت زرد نشان داد.

03

استقلال تهران:

سید حسین حسینی، هرویه میلیچ، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، مسعود ریگی، فرشید باقری (46- علی کریمی)، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، آرش رضاوند (57- امیرارسلان مطهری)، شیخ دیاباته (87- محمد دانشگر)

سرمربی: مجید نامجومطلق

الشرطه عراق:

احمد باسیل، کرار عامر العباسی، سعد ناطق ناجی، الله علی معاوی، حسام کدهیم، علی فائض عطیه (73- صدق زمیل)، مازین فیاض (73- حسام یدالله خلف)، محمد مظهر (62- احمد جلال)، سعد عبدالعامر لعیبی، جاسم محمد عقلا (55- خودهور علی)، مروان حسین (62- محمد جابر شوکان)

سرمربی: عبدالغنی شهاد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز