علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

به صعود استقلال خوشبین نیستم/ نتایج چهار تیم ایرانی تلنگری به فوتبال ایران است

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۶:۲۳:۴۰
کد خبر: ۱۰۶۲۴۷۲
به صعود استقلال خوشبین نیستم/ نتایج چهار تیم ایرانی تلنگری به فوتبال ایران است
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌توان گفت استقلال هیچ شانسی ندارد اما نمی‌توانم خیلی هم به صعود این تیم خوش‌بین باشم.

علیرضا اکبرپور، بازیکن اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: استقلال با شرایط خاصی به قطر سفر کرد. مجید نامجومطلق به عنوان سرمربی موقت قرار شد تیم را هدایت کند و در حالی که تیم خودش را برای حضور در این مسابقات آماده می‌کرد صحبت از انتخاب سرمربی اصلی بود. همه ما می‌دانیم کمتر پیش می‌آید یک مربی وقتی با عنوان موقت در تیمی مشغول به کار شود بتواند موفق شود چون معمولا بازیکنان از مربیان موقت حرف شنوی ندارند و توجه چندانی به دستورات تاکتیکی او نمی‌کنند ضمن اینکه استقلال به دلیل انصراف رقیب اماراتی‌اش دو بازی انجام نداد و همین موضوع باعث شد تا حدودی از شرایط مسابقه دور شود.

او با اشاره به دیدار استقلال مقابل الشرطه ادامه داد: در نیمه اول این دیدار استقلال بسیار سردرگم بود و کارایی لازم را نداشت و شانس آورد که بیشتر از یک گل دریافت نکرد وگرنه همان اتفاقی که در دیدار با تراکتور رخ داد برای استقلال تکرار می شد. در نیمه دوم با ورود علی کریمی به زمین و تعویض‌هایی که انجام شد استقلال فوتبال قابل قبولی را از خود ارائه داد و بازیکنان این انگیزه را پیدا کردند که بازی را برگردانند. استقلال در نیمه دوم می‌توانست گل‌های بیشتری را هم به ثمر برساند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد تا همه چیز برای صعود به اما و اگر کشیده شود.

اکبرپور درباره اینکه استقلال چقدر شانس صعود دارد؟ افزود: نمی‌توان گفت استقلال هیچ شانسی ندارد اما نمی‌توانم خیلی هم به صعود این تیم خوش‌بین باشم. استقلال در آخرین دیدار خود مقابل الاهلی بازی دشواری پیش‌رو دارد. الاهلی تیم قدرتمندی است اما استقلالی‌ها اگر می‌خواهند اتفاق خوبی را رقم بزنند حتما باید در این دیدار کار ویژه‌ای انجام دهند و حریف خود را شکست دهند.

مهاجم اسبق استقلال با اشاره به عملکرد سایر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: جای تاسف دارد که در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات حذف دو نماینده ایران قطعی شده و دو نماینده دیگر هم صعودشان با اما و اگر همراه است. نتایج چهار تیم ایرانی در لیگ قهرمانان امسال باید تلنگری باشد برای فوتبال ایران تا به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خود باشیم چون دیگر کشورهای عربی هم از فوتبال ایران جلو زده‌اند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز