طبق اعلام فدراسیون؛

چهارمحال و بختیاری قهرمان مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۷:۵۵:۰۸
کد خبر: ۱۰۶۲۶۶۲
چهارمحال و بختیاری قهرمان مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان شد
نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان در بخش کانو و کایاک مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره شهید سرافراز جمشید موسی‌زاده به میزبانی هیات قایقرانی استان البرز در رودخانه کرج برگزار شد.

قایقرانان استان‌های چهارمحال و بختیاری، البرز، فارس، گیلان، تهران، اردبیل، کردستان، خوزستان، مازندران و اصفهان در این رقابت‌ها شرکت کردند.

رقابت‌ها در بخش کایاک‌اسلالوم و کانواسلالوم در دو ران برگزار شد و در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

در مراسم توزیع مدال این رقابت‌ها که با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و دیگر مسئولان ورزش استان برگزار شد، از خانواده شهید سرافراز جمشید موسی‌زاده با حضور برادر شهید تقدیر به عمل آمد.

در پایان رقابت‌ها در ماده کانواسلالوم محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری، مهدی کریمی از گیلان و حسین حاتمی از البرز مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

در ماده کایاک‌اسلالوم نیز ماهان ادریسی از مازندران اول، مرصاد واحدی از تهران دوم و محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری سوم شدند.

در رده‌بندی تیمی چهارمحال و بختیاری با ٢١ امتیاز قهرمان شد، تهران با ١٨ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و البرز با ١٧ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

نظر شما
پرونده ویژه