محمد ناظم الشریعه:

محکوم به ادامه راه تا رسیدن به نتیجه مطلوب هستیم

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۲:۱۱:۱۳
کد خبر: ۱۰۶۴۱۴۸
محکوم به ادامه راه تا رسیدن به نتیجه مطلوب هستیم
سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان گفت: هاشم‌زاده در زمان بازیکنی و در زمان حضور در کادر فنی تیم ملی همیشه از جایگاه خاصی در فوتسال ایران برخوردار بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد ناظم الشریعه با اشاره به جدایی محمد هاشم زاده از کادرفنی تیم ملی فوتسال گفت: هاشم زاده فرد شناخته شده‌ای در فوتسال ایران است و از زمان بازیکنی تا رسیدن به کادرفنی تیم ملی از جایگاه خاصی برخوردار بوده است.

او ادامه داد: در چند سال اخیر وی به عنوان دستیارم در تیم ملی تلاش بسیار زیادی داشت و اکنون از جدایی‌اش احساس خلا می کنم. هاشم زاده در مسائل فنی و در ارتباط موثر با بازیکنان نقش پر رنگی داشت. او قطعا این تصمیم سخت را به دلایل متفاوتی گرفته و مسائل مالی هم بخشی از آن بوده است. با وجود ناراحتی زیادی که بابت عدم حضورش در تیم ملی دارم، اما از صمیم قلبم آرزوی موفقیت برایش دارم. امیدوارم با بهتر شدن شرایط در آینده‌ای نزدیک مجددا شاهد حضور هاشم زاده در تیم ملی باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره احتمال اضافه شدن مربی دیگری به کادر فنی تیم ملی، گفت: تا این لحظه هیچ چیز قطعی نیست. باید با رییس کمیته فوتسال نشست مشترکی داشته باشم و کلیه جوانب را بررسی کنیم. پس از آن می‌توانیم درخصوص استفاده از فرد جدید در کادرفنی تیم ملی فوتسال تصمیم گیری کنیم.

ناظم الشریعه با اشاره به اخبار منتشر شده درباره احتمال قطع همکاری وی با تیم ملی فوتسال ایران، تصریح کرد: تیم ملی در شرایط حساس اعزام به ازبکستان و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قرار دارد، با این حال در برخی موارد شاهد انتشار گمانه زنی‌های خلاف واقع هستیم. با وجود همه کم و کاستی‌هایی که در برخی موارد وجود داشته، اما در برهه حساس کنونی هیچگونه تصمیمی برای قطع همکاری با تیم ملی ندارم. ما محکوم به ادامه روند چندین ماه اخیر هستیم و تا کسب نتیجه مطلوب در جام ملت های آسیا و صعود به جام جهانی این راه ادامه خواهیم داد.

نظر شما
پرونده ویژه