علی قره گوزلو:

انگیزه بالایی برای ورود به جمع حرفه ای ها دارم

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۰:۲۶
کد خبر: ۱۰۶۶۶۹۱
ملی‌پوش اسنوکر ایران گفت: توجه به خواسته‌های معقول ورزشکاران به آن‌ها امید بیشتری می‌دهد تا برای حضور در تیم ملی تلاش بیشتری انجام دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تمرینات ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات مختلف به زودی برگزار می شود و انگیزه خوبی برای شرکت در آن دارم. با سایر ورزشکاران در ارتباط هستم و آغاز تمرینات تیم ملی اسنوکر فرصت خوبی است تا همه به روزهای خوبشان بازگردند.

علی قره گوزلو درباره شرایط این روزهای ملی‌پوشان اسنوکرگفت: در زمان کرونا تنها در دو هفته اول تمرین نکردم و روزانه به پارک چیتگر می رفتم و با دویدن سعی بر حفظ سلامت و فیزیک بدنی داشتم. چون در خانه میز داشتم فرصت تمرین برایم فراهم بود. با سایر ورزشکاران هم که صحبت می کردم اکثرا میز یا فضایی برای تمرین خود پس از مدتی فراهم کردند.

خدا را شکر می‌کنیم که شرایط نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است. پس از مدتی وقفه به زودی مسابقات و اردوها آغاز می شوند و این برای ورزشکاران خبر خوبی است.

وی ادامه داد: دو ماه است که باشگاهی مجهز در تهرانسر باز کرده ام. همیشه دوست داشتم تا محیط حرفه ای برای خود ایجاد کنم و استانداردهای این رشته را در آن رعایت کنم. پیش از این هم در همان باشگاه تمرین می کردم اما اکنون مدیریت آن را بر عهده دارم و داوطلبان بسیاری هم در آنجا فعالیت می کنند.

ملی‌پوش اسنوکر کشورمان یادآور شد: مسابقات مسترز ایده خوبی بود تا بتوانیم پس از مدتی محک معتبری بخوریم و بتوانیم در جریان برنامه های آینده قرار بگیریم. در مورد حاشیه های ایجاد شده هم معتقدم ورزشکاران باید تمرکزشان بر روی ورزش باشد و به هیچ مسئله ای جز بالا بردن کیفیت کار خود فکر نکنند و بدین ترتیب آرامش خود و فدراسیون را حفظ کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز