ساغر آجیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هیچ تیمی از قهرمانی بدش نمی‌آید/ امسال تیم ضعیفی در لیگ حضور ندارد

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۵:۳۷:۵۱
کد خبر: ۱۰۶۷۱۵۲
هیچ تیمی از قهرمانی بدش نمی‌آید/ امسال تیم ضعیفی در لیگ حضور ندارد
بازیکن تیم بسکتبال گروه بهمن گفت: هیچ تیمی از قهرمانی بدش نمی‌آید و ما هم به دنبال رسیدن به هدف خود هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ساغر آجیلی، بازیکن تیم بسکتبال گروه بهمن، درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در رقابت‌های سوپرلیگ بانوان، عنوان کرد: خوشبختانه حدود یک ماهی است که تمرینات گروهی تیم را شروع کردیم. نفرات تیم هم نیز تقریبا همان بازیکنان فصل قبل هستند که این موضوع باعث ایجاد هماهنگی بهتر و بیشتر در تیم شده است. امیدوارم هرچه سریع‌تر زمان و تاریخ برگزاری مسابقات شروع شود چون به اعتقاد من امسال لیگ بسیار متفاوت و جذابی را شاهد خواهیم بود.

او درباره رضایت خود از برگزاری بازی‌های لیگ در شرایط حال حاضر، افزود: درست است که هنوز کرونا وجود دارد و اتفاقا هم روز به روز شدیدتر از قبل می‌شود ولی من فکر می‌کنم با رعایت یکسری پروتکل‌ها و مدیریت حرفه‌ای فدراسیون ما هم می‌توانیم مانند سایر رشته‌ها و سایر کشورها بازی‌های را برگزار کنیم. امسال هم روش متمرکز را انتخاب کردند که شاید در این وضیعت کم‌ خطرترین روش برگزاری بوده است. پیش از این برای برگزاری بازی فینال مخالف بودم که آن‌هم دلیل خودش را داشت. به هر حال الان همه تیم‌ها شرایط برگزاری اردو و تمرین را دارند ولی آن زمان ما مدت‌ها تعطیل بودیم و فقط باید برای یک بازی خودمان را آماده می‌کردیم که قطعا از نظر حرفه‌ای کار درستی نبود.

آجیلی درخصوص هدف‌ گروه بهمن برای فصل جدید سوپرلیگ گفت: بدون شک هر تیمی که در سوپر لیگ حاضر می‌شود از قهرمان بدش نمی‌آید. بنابراین این موضوع در مورد گروه بهمن هم صدق می‌کند اما امسال همه تیم‌ها در یک شرایط برابر قرار دارند و نمی‌توان تیمی را ضعیف تلقی کرد، بنابراین همه تیم‌ها کار دشواری را تا قهرمانی سپری خواهند کرد. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز