بررسی تقابل‌های سرخ‌ها مقابل حریفان سعودی؛

از تلاش برای پیروزی سیزدهم تا دومین برد برابر النصر!

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۰:۰۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۶۷۴۳۵
از تلاش برای پیروزی سیزدهم تا دومین برد برابر النصر!
پرسپولیس برابر تیم‌های عربی زیادی در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته که بیشترین این تقابل‌ها برابر نماینده‌های عربستانی اتفاق افتاده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس در شرایطی مقابل النصر عربستان به میدان می‌رود که پیروزی سرخ‌ها در این دیدار، تیم گل‌محمدی را به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌فرستد. در آستانه این دیدار مروری بر اتفاقات جالب دیداری‌های قبلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم‌های عربستانی داریم.

تقابل پرسپولیس با 6 حریف!

پرسپولیس تا به امروز برابر 6 تیم از عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته است. اسامی تیم‌های عربستانی که سابقه تقابل با پرسپولیس در آسیا را دارند، عبارتند از الاهلی، الاتحاد، التعاون، الشباب، النصر و الهلال که مجموع دیدارهای پرسپولیس با این تیم‌های سعودی عدد 31 را نشان می‌دهد.

 پرسپولیس به دنبال پیروزی سیزدهم

پرسپولیس و النصر در شرایطی روبروی هم قرار می‌گیرند که این دیدار سی و دومین تقابل پرسپولیس برابر تیم های باشگاهی کشور عربستان است. در این بازی‌ها، پرسپولیس با 12 پیروزی، 10 تساوی و 9 شکست آمار ویژه‌ای را مقابل تیم های باشگاهی عربستان برای خود به ثبت رسانده و اکنون به دنبال برد سیزدهم است.

31 گل زده و 37 گل خورده نیز آمار گل‌های پرسپولیس در این بازی‌ها برابر نمایندگان عربستان است.

بیشترین تقابل برابر ‌آبی‌های عربستانی

بیشترین تقابل پرسپولیس در آسیا در برابر تیم آبی‌پوش الهلال است. پرسپولیس و الهلال تا به امروز 14 بازی را روبروی هم انجام داده‌اند که سهم پرسپولیس، 4 پیروزی، 6 تساوی و 4 شکست بوده است.

رویارویی چهارم برابر النصر

پرسپولیس در بازی پیش روی خود در لیگ قهرمانان برای چهارمین بار به مصاف النصر می‌رود. در 3 دیدار قبل یک پیروزی و 2 شکست برای پرسپولیس در تقابل با این تیم زردپوش به ثبت رسیده و پرسپولیس به دنبال این است که برای دومین بار پیروزی برابر این تیم را در کارنامه‌اش به ثبت برساند. 3

پنالتی پر سر و صدای طارمی!

یکی از خاطرات مهم پرسپولیس در تقابل با النصر پنالتی پر سر و صدایی بود که مهدی طارمی در فروردین 1394 در تهران برابر النصر به ثمر رساند. طارمی پس از قبول ریسک عجیبی در آن دیدار، پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس را به شکل چیپ زد و پس از آن علامت سر بریدن را در شادی گل خود نشان داد تا به نوعی اقدام عربستانی‌ها در بازی رفت را تلافی کرده باشد! 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز